Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Jaki sklep internetowy?

Kategoria: Promocja sklepu

Sklep internetowy stworzony na miarę potrzeb właściciela to rozwiązanie optymalne, ponieważ tylko dzięki dobremu pomysłowi oraz oprogramowaniu Twoj biznes może osiągnąc sukces.

Jaki sklep otworzyć i jak nim zarządzać, by stał się wiodącym w swojej branży?

Biorąc pod uwagę marketingową stronę zarządzania naszym sklepem - oto kilka porad, które mogą pomóc stworzyć własną strategię dzięki wbudowanym narzędziom w oprogramowaniu RedCart.

1. Bądź widoczny dla wyszukiwarki.

Jaki sklep wybiorą Klienci wpisując odpowienie słowa kluczowe? Najlepiej, by był to Twój sklep. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu SEO, możesz sam modyfikować między innymi: tytuł strony, opis strony, słowa kluczowe, opisy obrazków, dodatkowe treści dla Google a także obsługę błędów. Dodatkowo, możesz przekierowywać własne adresu URL a także kierować je gdzie indziej wykorzystując przekierowania 301. Dodatkowo, sklepy RedCart wspierają narzędzia Google tworząc automatyczną mapę, dzięki której można przekazać dodatkowe informacje o produktach. Pomysłem na sklep internetowy i jego rozreklamowanie jest użycie Google AdWords.

2. Blog firmowy w obrębie sklepu.

Blog wbudowany w oprogramowanie sklepu to doskonałe narzędzie pozycjonujące w nanuralnych wynikach wyszykiwania: najnowsze algorytmy wyszukiwarek nastawione są na promowanie unikatowej i wartośfciowej treści, a najlepszą i i najefektywniejszą metoda pozyskiwania klientów jest wysoka pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Dzięki dużej widoczności na poszczególne fazy kluczowe zyskujemy ruch oraz klientów, bez konieczności inwetsowania w Google AdWords. 

Klienci posiadający sklep iinternetowy na platformie Redcart do dyspozycji mają blog wbudowany w oprogramowanie sklepu i w to w każdej opcji abonamentowej. Blog firmowy to znaczący wklad w poprawę widoczności sklepu w sieci, to także doskonałe miejsce do informowania klientów o nowościach produktowych, promocjach, wyprzedażach, konkursach. Na blogu kreujemy wizerunek eksperta w danej dziedzine oraz informujemy o szczegółowych funkcjonalnościach oferowanych produktów. 

3. Media społecznościowe w e-biznesie

W obecnych czasach nie ma już firmy, której nie można znaleźć na takich portalach na Facebook czy Pinterest. Właśnie na tym pierwszym oprócz swojej strony dla fanów możesz utworzyć również sklep, który bezpośrednio będzie kierował do asortymentu będącego na platformie RedCart.

4. Narzędzia marketingowe w oprogramowaniu sklepu. 

Doskonałym i sprawdzonym sposobem na skuteczną reklamę sklepu internetowego jest promocja za pomocą serwisów aukcyjnych oraz powórnywarek cen. Klienci RedCart dysponują dwukierunkową integracją z serwisem Allegro, z największym serwisem aukcyjnym na świecie eBay oraz integrację ze wszystkimi liczącymi się porównywarkami cen - w tym także z zagranicznymi. 

W panelu swojego sklepu mają również możliwość tworzenia i edycji kuponów rabatowych, dodawania bonów, robienia przecen i promocji ograniczonych w czasie. 

5. E-mail marketing sklepu internetowego. 

Newsletter uznawany jest za jedno z jaskuteczniejszych narzędzi marketingowych i nie bez powodu. Informuj Klientów o nowych produktach, promocjach lub specjalnych okazjach w Twoim sklepie za pomoca przejrzystego oraz wygodnego newslettera. Wybierając odpowiednie grupy Klientów możesz tworzyć spersonalizowane oferty, które trafią w gust a także pomogą zwiększyć wartość zamawianych produktów.

6. Programy lojalnościowe

Chcesz na długo pozostać w pamięci swoich Klientów? Rozdawaj kupony rabatowe bądź bony dla najbardziej aktywnych kupujących w Twoim sklepie. Może stworzysz promocję 2+1? Zadbaj również o dobre relacje pozasprzedażowe. Posiadając dane (oczywiście ze zgodą na ich przetwarzanie), spróbuj wysłać specjalne kupony do sklepu, na przykład z okazji urodzin Klienta. Preferowana forma to tradycyjna poczta - to miły gest, który zostanie zapamiętany oraz zostanie stworzona więź lojalnościowa pomiędzy sklepem a kupującym.

7. Opowiedz coś o sobie.

Czasem wystarczy tylko krótki opis swojej działalności. Możesz opowiedzieć również o swoim pomyśle na sklep internetowy, o swojej pasji oraz załodze tworzącej Twój e-biznes. Dodając zdjęcia oraz opis jaki sklep chciałeś osiągnąć przekażesz Klientom swoją wizję biznesu. Opowiadając historię jak otworzyć sklep internetowy możesz byc postrzegany jako osoba godna zaufania. Jeśli chcesz, możesz również dodać zdjęcia, które stworzą osobisty klimat oraz więź z kupującymi.

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)