Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Jakie oprogramowanie do sklepu internetowego?

Kategoria: Jak rozpocząć

Decydując się na zalożenie sklepu intermrtowego należy dokonać wyboru oprogramowania, które będzie odpowiednie dla naszych potrzeb. Jest to kluczowa kwestia, od której zależy powodzenie e-biznesu - w końcu naszym celem nie jest samo założenie sklepu, ale efektywna promocja i sprzedaż. Na rynku dostępnych jest kilka opcji, różniących sie możliwościami oraz ceną. W jaki sposób dokonać najlepszego możliwego wyboru oprogramowania? 

Decydując się na wybór oprogramowania sklepu internetowego należy wciąć pod uwagę czynniki takie jak:

- Poziom wiedzy i umiejętności, także w programowaniu stron internetowych

- Budżet

- Czas 

- Skalę, na jaką chcemy prowadzić biznes

Oprogramowanie Redcart to oprogramowanie typu SaaS - czyli dzierżawa oprogramowania na serwerze sprzedawcy lub usługodawcy. Najważniejszymi cechami tego typu rozwiązania jest to, że oferuje pełną funkcjonalność w ramach bardzo atrakcyjnej ceny, dodatko nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Jest doskonałe dla początkująch sklepów, ale sprawdza się także doskonale w dobrze rozwiniętych biznesach.

Do jednych z najważnijeszych funkcjonalności oprogramowania Redcart należy: 

1. Integracja z Allegro

Zarabiaj więcej, dzięki pełnej integracji z serwisem Allegro na platformie RedCart.

Jeśli Twoja dotychczasowa działalność opierała się głównie na sprzedaży na serwisie aukcyjnym - nie rezygnuj z tego sposobu sprzedaży!

W pełni zaawansowana integracja sklepów internetowych RedCart z serwisem Allegro pozwala na sprzedaż wielokanałową oraz dotarcie do kolejnej, potencjalnej grupy Klientów.

Oprogramowanie sklepu zostało skonstruowane tak, by za pomocą jednego kliknięcia wystawiać produkty na aukcjach. Wystawienie produktu dokonuje się bezpośrednio z poziomu Panelu Administracyjnego sklepu.

Uproszczony system/model wystawiania aukcji przy odpowiedniej konfiguracji szablonu aukcji w panelu administracyjnym jest o wiele łatwiejszy niż samodzielne wystawienie aukcji na serwisie Allegro. Oprogramowanie posiada opcję automatycznego wznawiania aukcji, dzięki czemu nie musisz pamiętać o wszystkich produktach z kończącymi się terminami. Jest to duża oszczędność czasu dla osób, których głównym kanałem sprzedaży jest właśnie serwis aukcyjny,

Dodatkowo, sklepy internetowe RedCart zintegrowane z serwisem Allegro w kompleksowy sposób pomogą Klientowi uzgodnić szczegóły zamówienia, takie jak opcje dostawy lub dzięki wygodnemu powrotowi do sklepu. Wszelkie płatności za produkty bądź towary mogą zostać wykonane za pomocą płatności on-line.

2. Wersja mobilna RWD

Wersja mobilna Twojego sklepu internetowego pozwoli na kompleksową sprzedaż na każdym urządzeniu mobilnym. Dokonywanie zakupów na urządzeniach mobilnych to nie tylko dynamicznie rosnący kanał sprzedaży ale przede wszystkim wygoda dla Klienta. Coraz więcej osób ceni sobie wygodę oraz szybkość dokonywania transakcji na tabletach i smartfonach. Jest to doskonała okazja do dotarcia do kolejnej, potencjalnych grupy Klientów.

Mobilność sklepu internetowego polega na jego przystosowaniu do ekranu urządzenia na którym jest wyświetlany. Dzięki temu wszystkie najważniejsze informacje zawsze są poprawne i widoczne dla Klientów. Pozbawienie stron obciążających elementów graficznych pozwala na szybkie wyświetlanie sklepu internetowego. Stworzenie wersji mobilnej może opierać się o stworzoną wcześniej indywidualną szatę graficzną sklepu. Dostosowanie sklepu do urządzeń przenośnych będzie komponować się wraz z szablonem graficznym sklepu internetowego, tak by tworzyło to spójną całość.

3. Dedykowana grafika

Wyróżnij się doskonałą grafiką/ doskonałym wyglądem, która/który przyciągnie oraz zatrzyma Klientów w Twoim sklepie. Starannie dopracowana grafika sklepu internetowego jest zgodna z najnowszymi trendami w branży e-commerce.

Wygląd sklepu internetowego dzięki indywidualnej grafice jest czytelny dla każdego odwiedzającego oraz zgodny z charakterem Twojej branży. Pomaga wyróznić się na tle innych sklepów inyernetowych oraz zwiększyć sprzedaż - jak pokazują badania, jednymi z czynników mających największy wpływ na konwersję jest atrakcyjna strona główna sklepu, dobrze skonstruowana karta produktu oraz wysokiej jakości zdjęcia produktowe. Jeśli masz już gotowy projekt wyglądu sklepu, platforma RedCart pomoże Ci go wdrożyć pod swoje oprogramowanie. Dodatkowo, dzięki możliwości własnoręcznego dostosowania układu graficznego sklepu możesz sam stworzyć taki układ sklepu o jakim zawsze myślałeś. Platforma RedCart w Panelu Administracyjnym oferuje również wgranie własnego baneru lub logo, który będzie kojarzony wyłącznie z Twoim sklepem. Dzięki temu masz możliwość tworzenia własnej identyfikacji wizualnej.

4. Marketing

Tworząc skuteczną strategię marketingową należy ją wykonywać w dwóch etapach:

Odpowiednie pozycjonowanie – dzięki pozycjonowaniu w wyszukiwarce internetowej na wybrane słowa kluczowe, które najbardziej określają charakter naszej działalności nasi potencjalni Klienci znajdą sklep internetowy bez większych problemów. Dodatkowo, dzięki wbudowanym narzędziom SEO w obrębie sklepu internetowego, możemy dodatkowo wspomóc dotychczasowe pozycjonowanie i poprawić swoją widoczność. Dodatkowo oferujemy narzędzia takie jak przyjazne adresy URL, przygotowany kod źródłowy optymalnie przygotowany dla Google, znaczniki h1,h2,h3 oraz wiele innych, które będą sprzyjać i pozwolą Ci osiągnąć najwyższe pozycje w Google.

Na platformie RedCart, właściciel sklepu internetowego posiada duże możliwości w budowaniu swojego wizerunku oraz pozycji w wyszukiwarce Google. Sklepy internetowe RedCart zostały w pełni przystosowane do pozycjonowania dzięki przyjaznym linkom. Jak to wygląda w praktyce?

Naszą stronę możemy zoptymalizować pod kątem SEO. Każdy właściciel może zmienić tytuł strony głównej swojego sklepu, a także opis strony oraz słowa kluczowe. Dodatkowe treści można również zamieszczać w tytule stron: kategorii, produktów i stron informacyjnych. Tytuł strony głównej będzie widoczny u góry na pasku strony wyszukiwarki po wpisaniu adresu strony przez użytkownika.
Należy jednak pamiętać, że zbyt często stosowanie tych samych słów kluczowych może być traktowane jako SPAM.

Blog w obrębie sklepu - niezwykle przydatnym uzupełnieniem sklepu internetowego jest blog, który doskonale pozycjonuje sklep w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo, tworząc treści kształtujemy swój wizerunek eksperta w naszej branży, jednocześnie wpierając swoją pozycję w internecie. Tylko unikalne artykuły, tworzone przez nas będą w pełni akceptowane przez Google.

Ustawienia SEO strony naszego sklepu internetowego można znaleźć w Panelu Administracyjnym, w zakładce Ustawienia → Podstawowe ustawienia → SEO

Pakiet Korzyści Redcart - Otwierając sklep na platformie RedCart, otrzymujesz kupon o wartości 250 złotych na reklamę w wyszukiwarce: Google AdWords

Skuteczna promocja – Informuj Klientów o nadchodzących promocjach oraz wyprzedażach w sklepie internetowym. Do tego skorzystaj z newslettera w obrębie sklepu internetowego i wzmacniajj siłę e-mail marketingu. Moźesz skierować oferty do wybranych grup Klientów za pomocą zaawansowanych reguł rabatowych a także tworzyć specjalne okazje cenowe w określonym  przez siebie czasie. Zwiększ swój zasięg za pomocą integracji z najpopularniejszymi porównywarkami cen oraz pasażami handlowymi. Skieruj swoją ofertę do szerokiego grona użytkowników serwisów aukcyjnych takich jak Allegro, eBay i Świstak wystawiając produkty prosto z poziomu sklepu internetowego. Jeśli chcesz aktywnie działać w sferze mediów społecznościowych, stwórz sklepu na portalu Facebook. To obecnie najnowocześniejsza forma sprzedaży wśród użytkowników portali.

Zachęć Klientów, by dokonali zakupów w Twoim sklepie. Przyciągnij odpowiednią reklamą oraz zadbaj, by byli zadowoleni.

5. Integracja z hurtowniami

Ponieważ wiemy jak możemy pomóc Ci stworzyć unikalny e-biznes, oferujemy swoją pomoc z zakresu gotowych integracji z hurtowniami. Dlatego platforma sklepów internetowych RedCart oferuje nowoczesną usługę, która zaoszczędzi właścicielom czas, pieniądze oraz sprawi, że zarządzanie sklepem będzie wygodniejsze niż dotychczas.

W ofercie posiadamy hurtownie z różnych branż takich jak odzież, bielizna, biżuteria, elektronika, erotyka, kosmetyki, perfumy, zabawki dla dzieci oraz wiele innych.

Gotowa integracja z hurtowniami on-line oferuje pobranie pełnej informacji o tysiącach produktów oraz ich częste aktualizowanie do Twojego sklepu. Dzięki temu zawsze jesteś zawsze na bieżąco z ofertą, którą przedstawiasz w swoim sklepie internetowym.

Dokonanie integracji polega na pobraniu odpowiedniego pliku elektronicznego w formacie XML, który zawiera w sobie wszelkie informacje o produktach takie jak zdjęcie, opis, nazwy produktów, stany magazynowe oraz ceny. Codzienne aktualizacje zapewniają najnowsze informacje z zakresu ilości produktów na magazynie oraz cen asortymentu.

Dla Twojej wygody możesz również współpracować z różnymi hurtowniami, by stworzyć unikalną ofertę w swoim sklepie internetowym. Jest również możliwość współpracy z niektórymi hurtowniami na zasadzie dropshippingu, czyli bezpośredniej wysyłki towaru poprzez hurtownię po spłynięciu zamówienia w sklepie internetowym.

6. Multisklepy

Twój e-biznes osiągnął sukces i planujesz rozbudować swoją sieć sklepów internetowych? Platforma RedCart umożliwia posiadanie sieci sklepów w obrębie jednego Panelu Administracyjnego. Jest to wygodny sposób na zarządzanie internetowym biznesem, który może tworzyć całość, bądź być zupełnie odrębnym. Przykładowo – kilka sklepów internetowych może mieć jeden, wspólny magazyn. Dodatkowo, dzięki multisklepom możesz całkowicie oddzielić sprzedaż detaliczną od sprzedaży hurtowej.

Każdy założony multisklep może opierać się na stworzonej grafice sklepu głównego, bądź też jest możliwość stworzenia indywidualnej szaty graficznej dla każdego z nich. Nowy sklep można poddać gotowej integracji RedCart z hurtowniami, które oferujemy w swojej liście. W takim wypadku możesz zarządzać sklepami, które mogą działać w całkowicie innych branżach.

Możliwości utworzenia sklepów internetowych pod innymi adresami internetowymi, grafikami, różnorodnym asortymentem, układem sklepu oraz wersjami językowymi pozwolą działać w możliwie najszerszych polach handlu internetowego.

Pomożemy zrealizować Twój sukces w oparciu o doświadczenie oraz odpowiednie narzędzia w oprogramowaniu RedCart. Dlatego już dziś możesz zbudować swoją własną sieć handlową sklepów internetowych z kilkoma markami własnymi lecz z tym samym asortymentem. Dzięki dodatkowym opcjom językowym możesz prowadzić swój biznes za granicą w działających niezależnie od siebie sklepach internetowych.

7. Bezpieczeństwo

Platforma RedCart, której najwyższym celem jest bezpieczeństwo właścicieli sklepów oraz Klientów dokonujących w nich zakupów wprowadziła niezbędne w branży e-commerce bezpieczne połączenia szyfrowane.

Tak samo jak sklep tradycyjny – sklep internetowy musi być odpowiednio zabezpieczony. Wszelkie dane dotyczące zamówień oraz Klientów dokonujących zakupów od teraz będą bezpieczne jak w banku. Twoje wszystkie dane muszą być odpowiednio zabezpieczone.

W dbałości o bezpieczeństwo danych naszych Klientów w zakresie oprogramowania został wprowadzony Certyfikat SSL.. Oprogramowanie sklepów RedCart wprowadziło bezpieczne 256 bitowe szyfrowanie danych w celu podwyższenia poziomu bezpieczeństwa swoich sklepów.

Dzięki zastosowaniu certyfikatu SSL, który jest obecnie najbezpieczniejszym sposobem ochrony danych, wszelkie połączenia, przesyłanie danych oraz dokonywanie płatności on-line są skutecznie zabezpieczone.

Protokół SSL jest obecnie najbezpieczniejszą formą ochrony danych, ponieważ wszelkie połączenia są szyfrowane. Zainstalowany w sklepach internetowych platformy RedCart certyfikat SSL jest w pełni kompatybilny z wszelkimi dostępnymi na rynku przeglądarkami internetowymi, jak i wszystkimi serwerami WWW i e-mail, które obsługują protokół SSL2 i SSL.

8. Dodatkowe narzędzia

Faktury – dzięki przydatnym narzędziom możesz prowadzić faktury bezpośrednio z poziomu swojego sklepu internetowego. Sporządzaj faktury VAT (faktury proforma oraz faktury korygujące) oraz listy przewozowe przy pomocy Panelu Administracyjnego. Sprawdzaj które zamówienia zostały już zrealizowane, a które są w trakcie realizacji.

Import oraz eksport danych – dokonał łatwych integracji za pomocą przesłania danych w formie elektronicznych plików w formacie XML lub CSV. Wykorzystując pliki z łatwością możesz wprowadzać produkty do swojego sklepu internetowego wraz ze zdjęciami i szczegółowymi opisami.

Proste zarządzanie – oprogramowanie RedCart pozwala na skuteczne zarządzanie zarówno systemem magazynowym, jak i obsługą reklamacji w sklepie. Zaawansowany system pomoże zdefiniować i tworzyć dowolną ilość własnych magazynów – jest to szczególnie istotne podczas tworzenia multisklepów w obrębie jednego Panelu Administracyjnego. Dla profesjonalnej obsługi Klienta, oprogramowanie RedCart oferuje wbudowany moduł RMA – dzięki czemu możesz obsługiwać reklamacje spływające do Twojego sklepu.

Platforma sklepów internetowych RedCart dla swoich Klientów oferuje bezpłatne wsparcie od naszych konsultantów, którzy chętnie pomogą w razie wszelkich pytań bądź wątpliwości.

W celu lepszego oraz szybszego kontaktowania się z Klientami zapraszamy do korzystania z Live Chat'a na stronie głównej oraz do zgłaszania bezpośrednio przez Panel Administracyjny → Centrum Wiedzy → Zgłoszenia.

Zalety oprogramowania typu SaaS, czyli Software as a Servise.

Jest to model, który oferuje oprogramowanie w chmurze. Platforma RedCart oferuje swoje oprogramowanie, które jest przechowywane a zarazem udostępniane użytkownikom poprzez Internet. Dzięki temu, Klient zawsze ma dostęp to programu, bez konieczności instalacji na swoim komputerze. Aby zarządzać swoim sklepem internetowym z każdego miejsca wystarczy posiadać dostęp do łącza internetowego.

Podstawową zaletą tego typu oprogramowania jest stosunkowo niski koszt uruchomienia własnego sklepu internetowego. Model wynajmu oferuje opłatę za rok z góry, co w przypadku różnych okresów sprzedaży jest rozsądnym pomysłem.

Oprogramowanie sklepu SaaS, które jest tak naprawdę dzierżawieniem licencji na jego korzystanie. Taki model współpracy sprawia, że dokonywanie wszelkich aktualizacji oraz poprawek leży po stronie dostawcy oprogramowania.

Inne zalety oprogramowania typu SaaS to między innymi:

* brak konieczności inwestowania w całą infrastrukturę informatyczną

* szybkie wdrożenie, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy na temat oprogramowania – szybka nauka zarządzania sklepem

* korzystanie z wielu przydatnych narzędzi oferowanych w standardzie

* bezpieczeństwo – zastosowanie bezpiecznych połączeń poprzez protokół SSL pozwala na dokonywanie bezpiecznych transakcji

* serwis oraz obsługa – dokonywanie wszelkich zmian w kwestii oprogramowania, dokonywanie aktualizacji oraz wsparcie techniczne leży po stronie usługodawcy

* szybkość wdrożenia – założenie sklepu internetowego trwa mniej niż minutę, po aktywacji sklepu wystarczy zalogować się do Panelu Administracyjnego oraz rozpocząć sprzedaż!

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)