Integracja z narzędziem marketingowym Callback24

Integracja z narzędziem marketingowym Callback24

Callback24 to kompletne narzędzie lead generation, które zainstalujesz w 3 minuty. Skutecznie zachęca klienta do pozostawienia numeru telefonu i kontaktu z pracownikiem firmy.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności

Zmniejsz liczbę porzuconych koszyków i przekonaj niezdecydowanych klientów. Przetestuj bezpłatnie Callback24 w swoim sklepie internetowym.

Załóż konto!

Ułatw klientowi kontakt z Twoim sklepem

Daj klientom możliwość natychmiastowego kontaktu telefonicznego Odbieraj do 30% więcej połączeń dzięki mechanizmom wzywającym do akcji – widget (słuchawka), pop-up (wyskakujące okienko) i exit pop-up (okienko pojawiające się przy próbie opuszczenia strony). Dodatkowe animacje widgetu zachęcają do kliknięcia i skontaktowania się z obsługą w Twoim sklepie.

Odratuj porzucone koszyki

Zmniejsz liczbę porzuconych koszyków. Exit pop-up pojawia się zawsze wtedy, kiedy klient chce opuścić Twoją stronę internetową. Skutecznie zachęci do kontaktu, oferując pomoc lub dodatkowe gratisy. Exit pop-up zwiększa szansę na kontakt o 15%.

Popraw jakość obsługi klienta

Nagrywaj i odsłuchuj rozmowy z klientami, doszkalaj pracowników, zwiększ efektywność pracy swojego działu. Weryfikuj pracę handlowców, sprawdzaj, które rozmowy zakończyły się sprzedażą i na ich podstawie twórz dodatkowe skrypty i instrukcje. Nagrywaj rozmowy wychodzące, przychodzące i typu callback.

Dowiedz się w jakich sprawach dzwonią klienci

Włącz tagowanie rozmów i badaj, które rozmowy zakończyły się sprzedażą lub rozwianiem wątpliwości u klienta. Porównuj tagowanie rozmów u swoich pracowników; zobacz, którzy z nich oddzwaniają najczęściej i mają najwięcej oznaczonych sprzedaży.

Sprawdź realny wpływ Callback24 na zamówienia w sklepie

Integracja z Google Analytics pozwala na analizę historii połączeń, z podziałem na poszczególne kanały reklamowe. Pozwala porównać efekty dla każdego źródła ruchu. Optymalizuj koszty prowadzenia kampanii, sprawdzaj, z których kampanii dzwoni najwięcej klientów, wybieraj najlepsze kreacje. Pozyskane dane znajdziesz w Panelu usługi i w Google Analytics.

Uzupełnij dane o rozmowach w swoim systemie CRM

Zbierz wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu. Pozyskuj klientów, rozmawiaj z nimi, generuj sprzedaż a następnie automatycznie wysyłaj kontakty z odpowiednimi tagami do ulubionego systemu CRM lub Marketing Automation.

Tylko 5 kroków dzieli Cię od zwiększenia sprzedaży

1. Załóż konto w Callback24

2. Skonfiguruj usługę

3. Dodaj konsultantów i zainstaluj aplikację mobilną u każdego z nich

4. Zintegruj Callback24 z Google Analytics

5. Rozmawiaj z klientami, oznaczaj rozmowy i zobacz realny wpływ Callback24 na sprzedaż w sklepie

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO

Tagi

#Callback#Połączenia#Analiza połączeń#Marketing

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Kontakt z hurtownią

Kontakt z hurtownią jest bardzo istotnym elementem współpracy. Pewność, że przedstawiciel hurtowni chętnie i szybko odpowie na nurtujące Ciebie czy Twojego klienta pytania, to pewność, że masz do czynienia z poważnym i zaufanym partnerem biznesowym. Kontakt z hurtownią jest ważny nie tylko przy zawiązywaniu współpracy, ale także, a może przede wszystkim, po wysłaniu towarów. Opieka posprzedażowa to istotna część Waszej współpracy.

Dobra hurtownia to taka, która ogranicza formalności do minimum, przejmując na siebie niezadowolenie klienta i naprawiając lub wymieniając produkt. W ramach współpracy z hurtownią zostanie Ci również przydzielony opiekun, który, znając Twoją firmę, będzie mógł przedstawić Ci ofertę spersonalizowaną pod Twój biznes.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder