OFERTA SPECJALNA! Swiętuj z nami 16. urodziny RedCart i otwórz własny sklep internetowy w wyjątkowej promocji. SPRAWDŹ PROMOCJĘ
Integracja z serwisem aukcyjnym Allegro

Integracja z serwisem aukcyjnym Allegro

Sprzedawaj w sklepie i w najsłynniejszym polskim serwisem aukcyjnym jednocześnie! Allegro to dodatkowe miejsce sprzedaży.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Pełna integracja sklepu internetowego z serwisem aukcyjnym Allegro.pl

Oprogramowanie sklepów internetowych RedCart jest w pełni zintegrowane z serwisem Allegro.pl. W prosty sposób możesz sprzedawać produkty ze sklepu internetowego na aukcjach Allegro. Samo wystawianie aukcji jest również dużo szybsze niż poprzez stronę Allegro.pl. Wystarczy w sklepie internetowym raz skonfigurować szablon aukcji, aby później wystawiać aukcje za pomocą jednego kliknięcia. Oprogramowanie sklepu posiada również opcję automatycznego wznawiania aukcji, dzięki czemu Twoja rola sprowadza się tylko do wysyłania paczek!

Sklepy internetowe RedCart posiadają również stronę powrotu z aukcji, dzięki czemu Twoi Klienci mogą w wygodny sposób doprecyzować szczegóły zamówienia po zakończeniu aukcji Allegro, a ponadto mogą zapłacić za zakupione towary za pośrednictwem płatności online. Moduł integracji z platformą aukcyjną informuje Klienta o dostępności towarów oraz opcji dodatkowych, podaje cenę produktu i ustala dostępne formy przesyłki. Klient sam konfiguruje swoje zamówienie na podstawie dostępnych opcji. Ma również możliwość zmiany adresu wysyłki lub formy płatności.

To rewolucja w obsłudze zamówień i transakcji z Allegro. Odtąd nie musisz kontaktować się z Klientem po zakończeniu aukcji, aby ustalić szczegóły wysyłki. Takie rozwiązanie do wygoda, a przede wszystkim duża oszczędność czasu dla Sprzedawców. Sklep internetowy RedCart przejmuje obsługę Klienta po zakończeniu aukcji.

Zobacz pełny opis integracji z Allegro

Wybrane zalety
  • bezpłatne uruchomienie modułu integracji z Allegro w sklepie internetowym
  • bezpłatny dostęp do kilkudziesięciu gotowych szablonów Allegro
  • prosta konfiguracja po stronie sklepu internetowego
  • uproszczona obsługa Klienta
  • duża oszczędność czasu
  • znaczna redukcja kosztów związanych z obsługą Klienta
Wybrane opcje

Wszystkie transakcje pochodzące z aukcji Allegro trafiają bezpośrednio do Twojego sklepu internetowego jako nowe zamówienie, oznaczone odpowiednim statusem. Ponadto do Twojej dyspozycji dostępne są wszystkie narzędzia, jak w przypadku zwykłego zamówienie ze sklepu, możesz zatem drukować zamówienia, faktury oraz inne druki.

  • jednorazowa konfiguracja szablonu aukcji w sklepie
  • możliwość korzystania z gotowych znaczników (np. nazwa, opis, zdjęcia, itd.)
  • grupowanie towarów zakupionych przez jednego użytkownika na różnych aukcjach
  • automatyczne wznawianie aukcji po zakończeniu
  • ustalanie cykli auto-wznawiania aukcji
  • planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na koszty aukcji
  • automatyczne wystawianie komentarza (pozytyw za pozytyw)
  • automatyczne naliczanie kosztów wysyłki dla poszczególnych aukcji
  • obsługa wielu kont Allegro
  • jednorazowe konfigurowanie kategorii sklepu z kategoriami allegro
  • możliwość wystawiania produktów w sklepach allegro
  • automatyczne generowanie szablonów aukcji w oparciu o dane ze sklepu
  • możliwość czasowego planowania rozpoczęcia aukcji
  • dowolna modyfikacja szablonów aukcji za pomocą prostego edytora
  • definiowanie szablonów komentarzy
  • możliwość powielania aukcji
  • grupowe wystawianie komentarzy
Tagi

#Allegro#Integracja z allegro#Sprzedaż na allegro#Marketplace#Kanał sprzedaży#Pasaż handlowy

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder