Integracja z Comfino

Integracja z Comfino

Zintegruj swój sklep z Comfino. Jest to nowoczesna metoda płatności e-commerce.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności

Zintegruj swój sklep z Comfino. Jest to nowoczesna metoda płatności e-commerce, dzięki której klienci mogą łatwo i wygodnie zapłacić za zakupy w Twoim sklepie internetowym!

Comfino.pl jako część Comperia.pl S.A. powstało, aby zrewolucjonizować płatności w e-commerce. Poprzez autorskie rozwiązania wspieramy klientów oferując im finansowanie, a sklepom zapewniamy wzrosty sprzedaży. Comperia.pl S.A. to marka znana w świecie finansów od 15 lat. Jeden z najstarszych i największych podmiotów na rynku usług finansowych, dystrybucji ubezpieczeń i reklamy, notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nasze strony odwiedza miesięcznie około 5 milionów internautów.

3 najważniejsze powody, dla których warto wdrożyć rozwiązanie Comfino:

  1. Zwiększysz konwersję nawet o 10%
  2. Odzyskasz do 15% utraconych koszyków
  3. Podniesiesz wartość koszyka nawet o 30%

Jakie produkty zyskasz integrując się z Comfino?

  • Raty 0%
    To forma finansowania, która umożliwia klientowi rozłożenie płatności na równe i zarazem nieoprocentowanie raty.
  • Raty marżowe
    W ramach tej opcji płatność zostaje rozłożona na niskie raty (RRSO). Sklep internetowy otrzymuje wtedy korzystną prowizję.
  • Kup teraz, zapłać później
    Płatności odroczone umożliwiają klientowi dokonanie zakupu za towar lub usługi i przesunięcie zapłaty o 30 dni bez dodatkowych opłat.
  • Finansowanie dla firm
    Comfino oferuje korzystne opcje kredytowania dla klientów B2B i B2C.
  • Odroczone płatności dla firm
    Dzięki tej metodzie płatności klienci biznesowi mogą odroczyć płatność za usługi i produkty (do 100 tys. zł) nawet do 60 dni.

Ponadto w Comfino dostępna jest opcja płatności BLIK.

Proces korzystania z płatności Comfino w Twoim sklepie

Integracja z systemem Comfino jest zupełnie darmowa. Po wdrożeniu, Twoi klienci będą mogili korzystać z płatność online.

Jak przebiega proces płatności?

  1. Klient wybiera produkt, formę płatności oraz wprowadza swoje dane.
  2. System Comfino dopasowuje najlepszą ofertę dla konkretnego użytkownika.
  3. Klient podpisuje umowę poprzez SMS.
  4. Środki są przesyłane natychmiast do sklepu.
  5. Klient zamawia wybrane produkty.

Co zyskasz jako sprzedający dzięki Comfino?

  • większa sprzedaż – docierasz do klientów, którzy chcą kupić produkt na raty lub w modelu płatności odroczonej.
  • atrakcyjniejsza oferta – klienci oczekują wygodnych metod ratalnych dopasowanych do najnowszych trendów płatniczych,
  • kompleksowość – finansowanie koszyka zakupowego od 100 zł do nawet 30 000 zł,
  • ekspresowa decyzja – decyzja kredytowa dla klienta nawet w 15 minut. Proces 100% online,
  • zwiększenie liczby klientów – wielu dostawców finansowania dla danego produktu – platforma dopasowuje ofertę tak, aby klient otrzymał finansowanie i nie opuszczał sklepu,
  • oszczędność – jedno wdrożenie, jedna umowa, jeden opiekun – wiele produktów kredytowych ze wszystkich sektorów rynku finansowego,
  • bezpieczeństwo – wszystkie transakcje przeprowadzane są przez renomowane banki i instytucje finansowe w Polsce.
Tagi

#Płatności#Odroczone#Płatności#Ecommerce#Raty#Finansowanie

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder