Integracja z hurtownią Hama

Integracja z hurtownią Hama

Hama Polska posiada w swojej aktualnej ofercie tysiące produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność. Stwórz sklep internetowy i sprzedawaj w branży elektronicznej, współpracując jednocześnie z najlepszymi.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
O dostawcy

Już od pierwszych dni działalności firmę charakteryzuje kreatywność, innowacyjność oraz ciągłe poszukiwanie nowych, atrakcyjnych rozwiązań technicznych w dziedzinie wszelkich akcesoriów.

Oferta

Z ofertą tysięcy produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje tysiące osób osób z dużym osobistym zaangażowaniem w sukcesy przedsiębiorstwa. Działania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w całej Europie, gdzie zatrudnionych jest około 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na światowych rynkach ze swoimi wysokiej jakości produktami i kompetentna obsługa. Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. W przeciągu swojej krótkiej, bo 5 letniej historii firma Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość. Obecnie w poznańskiej centrali Hama pracują 72 osoby. Hama Polska posiada w swojej aktualnej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.

Hama zyskała swój wysoki prestiż wśród klientów jednak nie tylko dzięki szerokiej palecie oferowanych produktów ale również dzięki stworzeniu zaawansowanego i sprawnego systemu opieki nad klientem. System ten pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów zarówno współpracujących z nami wielkich sieci handlowych, jak również mniejszych partnerów handlowych.

Do naszych najważniejszych klientów należą przede wszystkim duże sieci hipermarketów, takich jak: MediaMarkt, Saturn, Carefour, Auchan, Tesco, Avans, ElectroWord, Selgros i Macro. Nie zapominamy również o innych partnerach handlowych, oferując równie wysoką jakość naszych usług i towarów.

Do najważniejszych zalet firmy Hama Polska można zaliczyć:

Przede wszystkim marka

Dobrze rozpoznawana marka i znak handlowy to podstawa! Akcesoria Hama zyskały już swoich zwolenników w całej Europie i na świecie, o czym może świadczyć choćby liczba wielu przedstawicielstw Hama rozsianych po wszystkich kontynentach.

Po drugie – różnorodny asortyment

Spełnianie nawet najbardziej wyszukanych życzeń klientów w dziedzinie akcesoriów jest dla nas prawdziwą przyjemnością oraz ambicją!

Po trzecie – Sprawnie działający serwis

To najsilniejszy dział w naszej firmie, który tworzy serce całego systemu opieki nad klientem. Błyskawiczna reakcja na zamówienia, opieka i zaangażowanie handlowców pracujących w terenie to z pewnością zalety pozwalające uzyskać miano nowoczesnej firmy na miarę XXI wieku.

Po czwarte – System Hot-Line

To najmłodsza komórka w naszej firmie, jednak z wielkimi widokami na przyszłość. Już w chwili obecnej system informacji Hot-Line pozwala naszym klientom w bezpośrednim kontakcie z serwisantem na uzyskanie najważniejszych informacji o produkcie oraz doborze odpowiednich akcesoriów.

Po piąte – magazyn - solidny fundament firmy! 

Hama Polska posiada obecnie magazyn o powierzchni 1700 m², mieszczący ponad 2000 palet, dokonując wysyłki ponad 5 tyś. produktów dziennie, a dzięki dwuzmianowemu systemowi pracy możemy szybko i sprawnie realizować wszystkie zamówienia.

Po złożeniu tych wszystkich elementów w jedną całość wyłania się obraz firmy nowoczesnej, sprawnie działającej, przyjaznej klientom, która dostosowuje się w każdym względzie do ich potrzeb oraz firmy o przejrzystych strukturach, co gwarantuje dużą wydajność pracy.

Tagi

#It#Rtv#Akcesoria komputerowe#Peryferia

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder