Integracja z marketing automation Quarticon

Integracja z marketing automation Quarticon

PARTNER PREMIUM

Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu. Skorzystaj z 14 dniowego, bezpłatnego testu próbnego.

O QuarticOn

QuarticOn to firma technologiczna, która za swą misję określiła usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez pełną automatyzację i optymalizację procesów i działań.

Głównym atutem działalności QuarticOn jest nowoczesne zaplecze technologiczne, które opiera się na wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji i machine learning, umożliwiających działanie usług w czasie rzeczywistym i przy minimalnym udziale zasobów ludzkich. Pozwala także na rejestrowanie danych behawioralnych każdego użytkownika danego sklepu, odtworzenie jego ścieżek zakupowych i przewidywanie podejmowanych akcji.

QuarticOn wchodzi zatem w rolę wirtualnego e-commerce managera, który poniższą zasadę wprowadza w życie: mając 1 milion klientów w sklepie online, potrzebujesz tak naprawdę 1 miliona oddzielnych sklepów online. Jak? Wszystkie powyższe działania przekładają się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych, a następnie wyświetlania dopasowanych treści. Dzięki temu, każdy klient otrzymuję spersonalizowaną wersję oferty produktowej, wiadomości i komunikatów.

Starannie przemyślana strategia i stały rozwój portfolio biznesowego zaowocowały w powstanie e-commerce automation.

Czym jest e-commerce automation?

E-commerce automation to zbiór funkcjonalności:

  • silnika rekomendacji produktowych – czyli personalizowanych ramek rekomendacji, które, w oparciu o algorytmy AI, wyświetlają każdemu klientowi sklepu internetowego produkty dopasowane do jego indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań;
  • e-mail marketing automation – czyli rozwiązania, które pozwala na wysyłanie subskrybentom sklepu internetowego wiadomości e-mail wywoływanych po ustalonym czasie lub po rozpoznaniu przez system konkretnego działania ze strony potencjalnego odbiorcy;
  • banerów – czyli automatycznych powierzchni reklamowych w sklepie online, wyświetlających treści w zależności od utworzonych segmentów użytkowników;
  • pop-upów – czyli powiadomień w formie wyskakujących okienek, których celem jest zachęcenie klienta do działania, zwrócenie jego uwagi na niedopełnioną lub niechcianą czynność, bądź przypomnienie mu o podjętym już działaniu np. pop-up pojawiający się w momencie wykrycia intencji wyjścia;
  • segmentacji użytkowników – czyli przypisywania użytkowników do grup na podstawie np. ich określonych działań, zainteresowań, źródeł ruchu i aktywności zakupowej.
Jakie korzyści są z zastosowania tego narzędzia?
  1. Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu, przez co zwiększysz zainteresowanie zakupami i zyskasz lojalnych klientów, którzy docenią indywidualne podejście.
  2. Zredukujesz nietrafione decyzje zakupowe podejmowane przez Twoich klientów  dzięki rozpoznawaniu ich potrzeb i polecaniu produktów, które faktycznie znajdują się w kręgu ich zainteresowań.
  3. Zwiększysz sprzedaż i kluczowe wskaźniki KPI, a zredukujesz współczynnik porzuceń strony.
Specjalne warunki dla Klientów RedCart
  • korzystną cenę za wybrany pakiet;
  • możliwość przetestowania, w jaki sposób działa system QuarticOn;
  • pełny dostęp do panelu klienta;
  • bezpłatną implementację i 14-dniowy okres próbny.
Pełne wsparcie QuarticOn
  • całość procesów implementacyjnych;
  • rozwiązanie idealnie dopasowane do wyglądu Twojego sklepu;
  • intuicyjny i łatwy w użyciu system;
  • strategie i algorytmy dopasowane do potrzeb Twojego sklepu;
  • dedykowany Customer Success Manager bez dodatkowych opłat.

Tagi

Marketing automationMachine learningE-commerce automationQuarticon

Informacje