Integracja z ORLEN Paczką

Integracja z ORLEN Paczką

Nowoczesna usługa dostaw i odbioru paczek dla e-commerce

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Poznaj ORLEN Paczkę i dodaj nas w Twoim e-commerce

Usługa odbioru i nadawania paczek łącząca w sobie korzyści dla kupujących i sprzedających w Internecie.

Ogólnopolski zasięg

Ponad 6500 punktów odbioru i nadań w całej Polsce. Sieć automatów paczkowych oraz stacji paliw ORLEN czynna 24/7.

Szybki czas dostawy

Dostawa zamówień do punktów w ciągu 1-2 dni roboczych, a do automatów paczkowych już następnego dnia.

3 dni na odbiór przesyłek

Możliwość odbioru paczek w ciągu 3 dni oraz przedłużenia terminu o 1 dzień za pośrednictwem aplikacji mobilnej dla paczek znajdujących się w automatach.

Nowoczesna logistyka

Inwestujemy w jakość obsługi Twojej paczki, budując nowe kompetencje w zakresie rozwoju logistyki, magazynów, e-commerce i IT.

Dostępność w e-sklepach

Jesteśmy dostępni w wielu e-sklepach oraz na platformie Allegro. Codziennie do ORLEN Paczki dołączają nowi klienci.

Udogodnienia dla klientów

Atrakcyjna cena za dostęp do sieci nadań i odbiorów oraz automatów paczkowych. Nasza bezpłatna aplikacja mobilna pozwala odbierać paczki szybko i bezdotykowo.

Więcej informacji na temat usługi ORLEN Paczka

dh@orlenpaczka.pl

Tagi

#Orlenpaczka#Kurier#Dostawa

Informacje

Poznaj integracje z hurtowniami

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Integracja z hurtownią jest to nic innego jak techniczna możliwość pobrania produktów od dostawcy bezpośrednio do Twojego sklepu internetowego. Często mylona jako bezpośrednia współpraca dostawcy oprogramowania z samym hurtownikiem.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Kontakt z hurtownią

Kontakt z hurtownią jest bardzo istotnym elementem współpracy. Pewność, że przedstawiciel hurtowni chętnie i szybko odpowie na nurtujące Ciebie czy Twojego klienta pytania, to pewność, że masz do czynienia z poważnym i zaufanym partnerem biznesowym. Kontakt z hurtownią jest ważny nie tylko przy zawiązywaniu współpracy, ale także, a może przede wszystkim, po wysłaniu towarów. Opieka posprzedażowa to istotna część Waszej współpracy.

Dobra hurtownia to taka, która ogranicza formalności do minimum, przejmując na siebie niezadowolenie klienta i naprawiając lub wymieniając produkt. W ramach współpracy z hurtownią zostanie Ci również przydzielony opiekun, który, znając Twoją firmę, będzie mógł przedstawić Ci ofertę spersonalizowaną pod Twój biznes.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Masz dodatkowe pytania?

Umów się na bezpłatną konsultację telefoniczną ze specjalistą e-commerce, który szczegółowo odpowie na wszystkie Twoje pytania, doradzi jak rozpocząć współpracę z hurtownią oraz podpowie jak wybrać odpowiedniego dostawcę. Dowiedz się jak RedCart może pomóc w rozwoju Twojego e-biznesu.