OFERTA SPECJALNA! Swiętuj z nami 16. urodziny RedCart i otwórz własny sklep internetowy w wyjątkowej promocji. SPRAWDŹ PROMOCJĘ
Integracja z Poczta Polska

Integracja z Poczta Polska

Pełna integracja z Poczta Polska Elektroniczny Nadawca - tradycyjność połączona z najnowszymi standardami e-commerce.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności

Kierując się najnowocześniejszymi trendami z branży e-commerce, Poczta Polska poszerza swoją działalność o rozwiązania umożliwiające skuteczne zarządzenie wysyłkami ze sklepu internetowego. Integracja z Pocztą Polską gwarantuje bezpieczeństwo oraz korzystanie z narzędzi dostępnych na platformie RedCart.

Elektroniczny Nadawca oferowany przez Pocztę Polską to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwi zarządzanie wysyłkami ze sklepu internetowego. Usprawnia między innymi proces nadawania przesyłek pocztowych krajowych oraz zagranicznych, zarówno typu paczkowego oraz listowego.

Dzięki integracji sklepu z Pocztą Polską masz możliwość:

  • elektronicznego procesu nadawnia przesyłek
  • generowanie dokumentów nadawczych
  • szybkie przygotowanie większej ilości przesyłek do nadania
  • tworzenie książki adresowej - łatwe zarządzanie własną bażą odbiorców (adresatów)
  • dostęp do pełnej dokumentacji związanej z obsługą przesyłek
  • elektroniczne potwierdzenie książki nadawczej
  • import danych o przesyłkach, między innymi z Allegro
  • oszczędność kosztów związanych z obsługą przesyłek
W oprogramowaniu RedCart dostępne są trzy formy integracji z Poczta Polska
  • Pełna z Elektronicznym Nadawcą (EN) - wysyałnie danych i generowanie dokumentów
  • XML dla Elektronicznego Nadawcy (EN) - generowanie pliku eksportu XML dla EN
  • Standardowa - generowanie dokumentów dla paczek, listów, pobrań
W ramach integracji obsługiwane są następujące usługi
  • e-Przesyłka
  • Paczka Pocztowa PLUS
  • Paczka Pocztowa
  • Przesyłka Listowa z Zadeklarowaną Wartością
  • Przesyłka na Warunkach Szczególnych
  • Przesyłka Pobraniowa
  • Przesyłka Polecona Krajowa
  • Przesyłka Polecona Zagraniczna
  • Przesyłka Zagraniczna
  • POCZTEX Krajowy
  • Przesyłka Kurierska 48 (dawniej: Biznesowa)
  • Przesyłka Firmowa Polecona
  • List Zwykły
  • Reklamowa
  • Usługa paczkowa
  • Usługa kurierska
Zaawansowana konfiguracja obejmuje
  • Nr nadania
  • Waga paczki: definiowana ręcznie, wyliczana automatycznie na podstawie zamówionych produktów
  • Przesyłka wartościowa: wartość
  • Automatyczne ustawianie wartości pobrania dla zamówień pobraniowych
  • Pobranie: kwota, przekaz lub rachunek bankowy
  • Sprawdzenie zawartości przy odbiorze
  • Powiadom adresata lud nadawcę: sms lub e-mail
  • Poste restante
  • Potwierdzenie odbioru
  • Priorytet
  • Gabaryt
  • Miejscowa
  • Zwrot / Dosłanie
  • Egz. biblioteczny
  • Dla ociemniałych
  • Ekspres
  • Ilość
  • Typ przesyłki (full pack 1 lub full pack 2)
  • Strona uiszczająca opłatę za przesyłkę: nadawca, adresat lub do rąk własnych
  • Doręczenie we wskazanym dniu
  • Doręczenie w najbliższą sobotę
  • Chroniona
  • Sposób dostarczenia potwierdzenia: telefon, sms, e-mail
  • Rodzaj: miejski, krajowy, bezpośredni, ekspres24
  • Koperta firmowa
  • Ostrożnie
  • Ponad gabaryt (dla MIEJSKI, EKSPRES24)
  • Uiszcza opłatę: nadawca, adresat
  • Odległość (dla BEZPOŚREDNI)
  • Zawartość: opis
  • Zwrot dokumentów
  • Ubezpieczenie: kwota, gabaryt, opakowanie
Wymagane dane do aktywacji usługi
  • Identyfikator
  • Klucz
Kontakt
  • www.e-nadawca.poczta-polska.pl
Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder