Integracja z płatnościami online Tpay

Integracja z płatnościami online Tpay

PARTNER PREMIUM

Tpay to zaufane i szybkie płatności online, które pomogą Ci rozwijać biznes!

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
O Tpay

Tpay to operator płatności dla Twojego e-commerce i usług online! Od ponad dekady dostarcza szybkie i zaufane płatności online, pomagając e-commerce, branży logistycznej i usługom rozwijać ich biznes. To marka z polskim kapitałem i siedzibą w Poznaniu, a także oddziałem w Warszawie. W Tpay otrzymasz wszystkie najpopularniejsze metody płatności, takie jak BLIK, Masterpass, Google Pay, Visa Checkout, czy pay by link i wiele innych. 

Zastanawiasz się, czy kiedykolwiek zapłaciłeś/ zapłaciłaś przez Tpay? Jeśli zamawiałeś jedzenie czy kupowałeś bilety online, prawdopodobnie korzystałeś z rozwiązań Tpay, bo wśród klientów tej marki znaleźć można m.in.: MediaExpert, iSpot, Perfumy.pl, KUBOTA, Ania Kruk, Traficar, Jakdojade, Glodny.pl.

Tpay to sprawny, wydajny system i prosta integracja. Dzięki gotowym wtyczkom, integracja z nimi przebiega błyskawicznie. Jako jedyni oferują Ci również możliwość samodzielnego decydowania o tym, które kanały płatności mają być dostępne dla Twoich klientów. Klikasz i gotowe!

Dlaczego Tpay?
  • indywidualna opieka doświadczonych pracowników
  • 45 tys. zarejestrowanych i zadowolonych podmiotów
  • szybka integracja z najpopularniejszymi platformami e-commerce
  • monitoring banków
  • wiele metod płatności
  • niestandardowe wdrożenia płatnicze
Integracja z RedCart

Wspólnie z system płatniczym Tpay przygotowaliśmy dla Klientów RedCart preferencyjną ofertę, z promocyjną stawką za płatności online od 1,35% przez cały okres współpracy. Aby skorzystać z promocji, wystarczy zarejestrować konto w Tpay. Stała stawka prowizji przez cały okres trwania umowy to dodatkowe zalety tej oferty.

Dodatkowo w sklepie internetowym, bezpośrednio w koszyku możesz uruchomić osobno płatności online, kartami kredytowymi lub BLIK.

Tagi

#Płatności online#Tpay#Blik#Karta kredytowa#Integracja z płatnościami

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Kontakt z hurtownią

Kontakt z hurtownią jest bardzo istotnym elementem współpracy. Pewność, że przedstawiciel hurtowni chętnie i szybko odpowie na nurtujące Ciebie czy Twojego klienta pytania, to pewność, że masz do czynienia z poważnym i zaufanym partnerem biznesowym. Kontakt z hurtownią jest ważny nie tylko przy zawiązywaniu współpracy, ale także, a może przede wszystkim, po wysłaniu towarów. Opieka posprzedażowa to istotna część Waszej współpracy.

Dobra hurtownia to taka, która ogranicza formalności do minimum, przejmując na siebie niezadowolenie klienta i naprawiając lub wymieniając produkt. W ramach współpracy z hurtownią zostanie Ci również przydzielony opiekun, który, znając Twoją firmę, będzie mógł przedstawić Ci ofertę spersonalizowaną pod Twój biznes.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder