OFERTA SPECJALNA! Swiętuj z nami 16. urodziny RedCart i otwórz własny sklep internetowy w wyjątkowej promocji. SPRAWDŹ PROMOCJĘ
Integracja z YouLead Sales & Marketing Automation

Integracja z YouLead Sales & Marketing Automation

RedCart można z łatwością zintegrować z YouLead Sales & Marketing Automation, systemem, który rozpoznaje zainteresowania użytkowników i prowadzi z nimi automatyczną komunikację, w efekcie prowadząc do zwiększenia sprzedaży w Twoim sklepie.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Integracja z YouLead Sales & Marketing Automation

Zwiększaj sprzedaż w swoim sklepie internetowym bez wielkiego wysiłku! YouLead to narzędzie, które automatyzuje procesy marketingowe i sprzedażowe i zwiększa liczbę kupujących w Twoim sklepie. Wdrożenie jest proste - przeprowadzą je z Tobą eksperci YouLead.

O YouLead

YouLead Sales & Marketing Automation to system marketing automation z możliwością komunikacji wieloma kanałami, od e-maila, przez webpush oraz personalizowanie Twojej strony WWW, po targetowane na Twoich klientów reklamy na Facebooku. Personalizacja przekazu do indywidualnego odbiorcy ma pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży - każdy chce być traktowany indywidualnie. Dzięki działaniom marketing automation możesz utrzymywać stały kontakt ze swoimi klientami, zarówno podczas działań marketingowych jak i w procesie sprzedaży. Zdobywaj wiedzę o klientach i komunikuj się z nimi indywidualnie

YouLead działa w modelu Uczenie –> Planowanie -> Angażowanie:
    • System śledzi aktywność użytkownika na stronie, by poznać jego zainteresowania: odwiedzone strony i produkty, zawartość koszyka, wykonane zakupy czy źródła wejścia na stronę WWW.
    • Na podstawie zebranych informacji YouLead tworzy profil użytkownika. Dokonywana jest automatyczna segmentacja oraz przyznawane są punkty oceniające zaangażowanie klienta. Dane te są wykorzystywane w kolejnym kroku.
    • YouLead uruchamia automatycznie scenariusze komunikacji w oparciu o stworzony profil użytkownika. Angażuje odbiorcę we wszystkich dostępnych kanałach takich jak: popupy, ramki rekomendacyjne, wiadomości e-mail (również do anonimowych), SMSy oraz powiadomienia webpush, grupy custom audience na Facebooku.
    • '

Uzyskuj korzyści z automatyzacji marketingu! YouLead automatyzuje działania marketingowe i oszczędza Twój czas pracy. Dzięki uruchomionym scenariuszom Twoi klienci kupują częściej i więcej.

Główne korzyści wynikające z wdrożenia YouLead:
      • Odzyskiwanie porzuconych koszyków - więcej transakcji,
      • Trafne rekomendacje produktów - więcej transakcji i wyższa wartość zakupu,
      • Automatyczna komunikacja aktywizująca klienta i zachęcająca do zakupu,
      • Rozbudowa bazy marketingowej z odpowiednimi zgodami na komunikację,
      • Testowanie i porównywanie skuteczności różnych działań marketingowych,
      • Segmentacja klientów, w tym RFM.
Komunikuj się z klientem we wszystkich możliwych kanałach:
      • WWW - ramki rekomendacji, social proof i personalizacje,
      • Personalizowane Popupy,
      • E-mail marketing – newslettery oraz automatyczne scenariusze, także do anonimowych,
      • Powiadomienia Webpush – wysyłki masowe oraz automatyczne scenariusze,
      • SMSy – wysyłki masowe oraz automatyczne scenariusze,
      • Social media: Tworzenie grup reklamowych custom audience na Facebooku.
Skorzystaj z oferty dla Klientów RedCart

Bezpłatne uruchomienie 4 elementów, kluczowych dla każdego e-commerce:

      Bezpłatne uruchomienie 4 elementów, kluczowych dla każdego e-commerce:
      • Popup ratowania koszyka,
      • E-mail automatyczny ratowania koszyka,
      • Popup personalizowany zapisu do bazy marketingowej,
      • E-mail automatyczny po zapisie do bazy marketingowej,

a także:

      • Bezpłatna integracja z Twoim sklepem,
      • Wszystkie funkcjonalności w jednej cenie,
      • Bezpłatna segmentacja RFM.
Uzyskaj pełne wsparcie wdrożeniowe oraz opiekę po wdrożeniu:
      • Bezpłatna konsultacja Eksperta YouLead,
      • Opracowanie strategii działań MA dla Twojego sklepu,
      • Dopasowanie wdrożenia systemu do Twoich potrzeb,
      • Szybkie wdrożenie realizowane przez Zespół YouLead,
      • Efekty już od pierwszego dnia od uruchomienia systemu,
      • Stały opiekun w YouLead.

Sprawdź jak zintegrować swój sklep na RedCart z YouLead

Wypełnij TUTAJ formularz zamówienia DEMO, w treści wiadomości wpisz RedCart.

Tagi

#Marketing automation#Marketing#Promocja#Email marketing

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder