Integracja z marketing automation Quarticon

Integracja z marketing automation Quarticon

PARTNER PREMIUM

Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu. Skorzystaj z 14 dniowego, bezpłatnego testu próbnego.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
O QuarticOn

QuarticOn to firma technologiczna, która za swą misję określiła usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez pełną automatyzację i optymalizację procesów i działań.

Głównym atutem działalności QuarticOn jest nowoczesne zaplecze technologiczne, które opiera się na wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji i machine learning, umożliwiających działanie usług w czasie rzeczywistym i przy minimalnym udziale zasobów ludzkich. Pozwala także na rejestrowanie danych behawioralnych każdego użytkownika danego sklepu, odtworzenie jego ścieżek zakupowych i przewidywanie podejmowanych akcji.

QuarticOn wchodzi zatem w rolę wirtualnego e-commerce managera, który poniższą zasadę wprowadza w życie: mając 1 milion klientów w sklepie online, potrzebujesz tak naprawdę 1 miliona oddzielnych sklepów online. Jak? Wszystkie powyższe działania przekładają się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych, a następnie wyświetlania dopasowanych treści. Dzięki temu, każdy klient otrzymuję spersonalizowaną wersję oferty produktowej, wiadomości i komunikatów.

Starannie przemyślana strategia i stały rozwój portfolio biznesowego zaowocowały w powstanie e-commerce automation.

Czym jest e-commerce automation?

E-commerce automation to zbiór funkcjonalności:

  • silnika rekomendacji produktowych – czyli personalizowanych ramek rekomendacji, które, w oparciu o algorytmy AI, wyświetlają każdemu klientowi sklepu internetowego produkty dopasowane do jego indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań;
  • e-mail marketing automation – czyli rozwiązania, które pozwala na wysyłanie subskrybentom sklepu internetowego wiadomości e-mail wywoływanych po ustalonym czasie lub po rozpoznaniu przez system konkretnego działania ze strony potencjalnego odbiorcy;
  • banerów – czyli automatycznych powierzchni reklamowych w sklepie online, wyświetlających treści w zależności od utworzonych segmentów użytkowników;
  • pop-upów – czyli powiadomień w formie wyskakujących okienek, których celem jest zachęcenie klienta do działania, zwrócenie jego uwagi na niedopełnioną lub niechcianą czynność, bądź przypomnienie mu o podjętym już działaniu np. pop-up pojawiający się w momencie wykrycia intencji wyjścia;
  • segmentacji użytkowników – czyli przypisywania użytkowników do grup na podstawie np. ich określonych działań, zainteresowań, źródeł ruchu i aktywności zakupowej.
Jakie korzyści są z zastosowania tego narzędzia?
  1. Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu, przez co zwiększysz zainteresowanie zakupami i zyskasz lojalnych klientów, którzy docenią indywidualne podejście.
  2. Zredukujesz nietrafione decyzje zakupowe podejmowane przez Twoich klientów  dzięki rozpoznawaniu ich potrzeb i polecaniu produktów, które faktycznie znajdują się w kręgu ich zainteresowań.
  3. Zwiększysz sprzedaż i kluczowe wskaźniki KPI, a zredukujesz współczynnik porzuceń strony.
Specjalne warunki dla Klientów RedCart
  • korzystną cenę za wybrany pakiet; ZOBACZ TUTAJ!
  • możliwość przetestowania, w jaki sposób działa system QuarticOn;
  • pełny dostęp do panelu klienta;
  • bezpłatną implementację i 14-dniowy okres próbny.
Pełne wsparcie QuarticOn
  • całość procesów implementacyjnych;
  • rozwiązanie idealnie dopasowane do wyglądu Twojego sklepu;
  • intuicyjny i łatwy w użyciu system;
  • strategie i algorytmy dopasowane do potrzeb Twojego sklepu;
  • dedykowany Customer Success Manager bez dodatkowych opłat.

Tagi

#Marketing automation#Machine learning#E-commerce automation#Quarticon

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder