O QuarticOn
QuarticOn to firma technologiczna, która za swą misję określiła usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez pełną automatyzację i optymalizację procesów i działań.
Głównym atutem działalności QuarticOn jest nowoczesne zaplecze technologiczne, które opiera się na wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji i machine learning, umożliwiających działanie usług w czasie rzeczywistym i przy minimalnym udziale zasobów ludzkich. Pozwala także na rejestrowanie danych behawioralnych każdego użytkownika danego sklepu, odtworzenie jego ścieżek zakupowych i przewidywanie podejmowanych akcji.
QuarticOn wchodzi zatem w rolę wirtualnego e-commerce managera, który poniższą zasadę wprowadza w życie: mając 1 milion klientów w sklepie online, potrzebujesz tak naprawdę 1 miliona oddzielnych sklepów online. Jak? Wszystkie powyższe działania przekładają się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych, a następnie wyświetlania dopasowanych treści. Dzięki temu, każdy klient otrzymuję spersonalizowaną wersję oferty produktowej, wiadomości i komunikatów.
Starannie przemyślana strategia i stały rozwój portfolio biznesowego zaowocowały w powstanie e-commerce automation.
Czym jest e-commerce automation?
E-commerce automation to zbiór funkcjonalności:
- silnika rekomendacji produktowych – czyli personalizowanych ramek rekomendacji, które, w oparciu o algorytmy AI, wyświetlają każdemu klientowi sklepu internetowego produkty dopasowane do jego indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań;
- e-mail marketing automation – czyli rozwiązania, które pozwala na wysyłanie subskrybentom sklepu internetowego wiadomości e-mail wywoływanych po ustalonym czasie lub po rozpoznaniu przez system konkretnego działania ze strony potencjalnego odbiorcy;
- banerów – czyli automatycznych powierzchni reklamowych w sklepie online, wyświetlających treści w zależności od utworzonych segmentów użytkowników;
- pop-upów – czyli powiadomień w formie wyskakujących okienek, których celem jest zachęcenie klienta do działania, zwrócenie jego uwagi na niedopełnioną lub niechcianą czynność, bądź przypomnienie mu o podjętym już działaniu np. pop-up pojawiający się w momencie wykrycia intencji wyjścia;
- segmentacji użytkowników – czyli przypisywania użytkowników do grup na podstawie np. ich określonych działań, zainteresowań, źródeł ruchu i aktywności zakupowej.
Jakie korzyści są z zastosowania tego narzędzia?
- Zoptymalizujesz i spersonalizujesz ofertę i treści na stronie Twojego sklepu, przez co zwiększysz zainteresowanie zakupami i zyskasz lojalnych klientów, którzy docenią indywidualne podejście.
- Zredukujesz nietrafione decyzje zakupowe podejmowane przez Twoich klientów dzięki rozpoznawaniu ich potrzeb i polecaniu produktów, które faktycznie znajdują się w kręgu ich zainteresowań.
- Zwiększysz sprzedaż i kluczowe wskaźniki KPI, a zredukujesz współczynnik porzuceń strony.
Specjalne warunki dla Klientów RedCart
- korzystną cenę za wybrany pakiet; ZOBACZ TUTAJ!
- możliwość przetestowania, w jaki sposób działa system QuarticOn;
- pełny dostęp do panelu klienta;
- bezpłatną implementację i 14-dniowy okres próbny.
Pełne wsparcie QuarticOn
- całość procesów implementacyjnych;
- rozwiązanie idealnie dopasowane do wyglądu Twojego sklepu;
- intuicyjny i łatwy w użyciu system;
- strategie i algorytmy dopasowane do potrzeb Twojego sklepu;
- dedykowany Customer Success Manager bez
dodatkowych
opłat.
Tagi
#Marketing automation#Machine learning#E-commerce automation#Quarticon