Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Zmiana oprogramowania: przeniesienie sklepu

Kategoria: Jak rozpocząć

Usługodawca nie spełnił Twoich oczekiwań lub funkcjonalności okazały się przestarzałe? Jeśli dotychczasowe zastosowania i narzędzia w oprogramowaniu z którego skorzystasz przestały Cię zadowalać, lub uznałeś, że Twój biznes stać na więcej - to przekonaj się co może zaoferować Ci platforma RedCart.

Przenosząc swój sklep internetowy na platformę RedCart zyskasz nie tylko solidnego partnera w biznesie ale również pomoc w każdej kwestii technicznej oraz marketingowej. Podczas zmiany platformy, nie tracisz jednocześnie wyników swojej ciężkiej pracy przez cały okres bycia na innym oprogramowaniu. Przekonaj się, jak prosty może być nowy początek Twojego sklepu internetowego.

Przeniesiemy Twój sklep z oprogramowania następujących producentów:

* Click Shop
* isklep
* Sklepy firmowe
* IAI-Shop
* iStore
* Tradoro
* OscGold
* cStore
* Otwarte24
* Sote
* Kqs
* Cs-cart
* Shoper
* Magento
* Prestashop
* osCommerce
* Shoplo


PRZENIESIENIE DANYCH

Najważniejszymi sprawami dla przenoszącego się Klienta jest dbałość o każde eksportowane dane. Jesteśmy w stanie przenieść Państwa sklep wraz z danymi praktycznie z każdej dostępnej platformy dostępnej na rynku polskim, a także z oprogramowań autorskich.

Zależy Ci na czasie? Platforma RedCart oferuje przeniesienie Twojej całej bazy produktowej, bazy Klientów oraz bazy wszystkich zamówień nie dłużej niż 48 godzin!

Bezpłatne przeniesienie istniejących produktów wraz z ich szczegółowymi opisami oraz zdjęciami jest możliwe w przypadku posiadania wszelkich danych w formie elektronicznej. Jedynym wymogiem jest posiadanie plików do bezpośredniej bazy danych, pliki do porównywarek cen lub pliki w formatach CSV, XLS lub XLM.

Profesjonalne rozwiązania, które stoją po stronie RedCart. umożliwiają uzyskanie dodatkowych opcji, takich jak przeniesienie cech produktów lub ich rozszerzenia. Zaawansowane przeniesienia podlegają jednak indywidualnej wycenie.

Kolejnym krokiem przeniesienia jest eksportowanie ze starego oprogramowania bazy Klientów, nawet z bazą historii dotychczasowych zamówień. Każda informacja o Klientach, którzy byli zarejestrowani w sklepie internetowym i dokonywali zakupu jest bardzo istotna. Przenosząc dane, Klient wchodzący w historię swoich zakupów będzie mógł przeglądać produkty, które wcześniej zakupił. Natomiast Właściciel sklepu nie traci żadnej informacji ma temat charakterystyki zakupowej każdej osoby. Eksport bazy danych z historii wszystkich naszych zamówień jest możliwa przy posiadaniu tych danych w formie pliku elektronicznego.

Jeśli Twój sklep internetowy opierał się na sprzedaży na serwisie Allegro, jest możliwy import bezpośredni z aukcji do twojego sklepu internetowego.

W trosce o ciągły rozwój e-biznesów naszych Klientów, na bieżąco wdrażamy nowe integracje z aplikacjami zewnętrznymi. Wszystko po to, by wygodnie móc zarządzać sklepem internetowym z każdego miejsca. Narzędzia takie jak system fakturowania prosto ze sklepu wyeliminują ryzyko pomyłki podczas wystawiania faktur VAT dla Klientów.

Bezpieczne aktualizacje oprogramowania sklepu, które podlegają wcześniej wielokrotnym testom. W żaden sposób aktualizacje nie wpływają na wygląd lub funkcjonowanie sklepu – nie przejmujesz się kwestiami technicznymi – jedynie korzystasz z najnowszych możliwości Twojego e-biznesu.

Wszelkie dodatkowe rozwiązania indywidualne (takie jak integracje z hurtowniami) podlegają wycenie indywidualnej.


GRAFIKA SKLEPU INTERNETOWEGO

Możemy stworzyć całkiem nową, ciekawą grafikę, która może być nowym początkiem dla Twojego sklepu internetowego. Indywidualnie stworzona grafika, dostosowana do potrzeb Sprzedającego da nowe możliwości oraz przyciągnie nowych Klientów.. Jest również możliwość dokładnego odwzorowania starej grafiki Twojego sklepu na naszą platformę. To również opcja warta zastanowienia, ponieważ Klienci, którzy dokonywali już zakupów, będą przyzwyczajeni do starego wyglądu strony. Z perspektywy Klienta może nic się nie zmienić – starannie dopasujemy wygląd nowej strony sklepu do poprzedniego wyglądu. Wymaga to jednak posiadania plików w formacie PSD. Ze swojej strony zawsze polecamy odświeżenie wyglądu strony w celu dostosowania jej do najnowszych trendów oraz wymagań Klientów.


POZYCJONOWANIE

Twoja praca w budowanie silnej pozycji w wyszukiwarce nie zniknie ani nie zmniejszy się po zmianie oprogramowania. Profesjonalne wsparcie dotychczasowych działań, polegających na przekierowaniu linków, pozwoli na wciąż wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Tak zwane przekierowania 301, wspierane przez RedCart, wskazują powiązania pomiędzy starymi i nowymi sklepami.

Przy zmianie oprogramowania zmieniają się również adresy stron produktów, lecz dzięki dostarczeniu plików CSV do produktów, kategorii, wyszukiwarka nie spostrzeże dokonanych zmian. Usługa jest dodatkowo płatna, w celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta RedCart.

Platforma RedCart posiada specjalnie przystosowane przyjazne linki dla wyszukiwarek. Na stronie sklepu internetowego można samemu ustalić dokładne meta-tagi, które ułatwiają pozycjonowanie witryny. Jeśli nawet zapomnimy o ich wpisaniu, to system uzupełni je za nas automatycznie. Większą efektywność pozycjonowania naszego sklepu internetowego zyskamy również dzięki wykorzystaniu znaczników H1 oraz H2.

Zoptymalizowany kod dostosowany pod wyszukiwarki sprawi, że Twoje dotychczasowe wyniki wciąż będą na wysokiej pozycji pomimo zmiany oprogramowania sklepu internetowego.

Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się jak możemy pomóc Ci przenieść swój sklep internetowy.


NAJCZĘSTSZE PYTANIA ZE STRONY KLIENTÓW

Czy przenosząc sklep z innej platformy istnieje ryzyko utraty danych?

Platforma RedCart w 2011 roku dokonała przeniesienia ponad tysiąca sklepów internetowych z platformy e-Trade Pro. Kontynuacja sprzedaży przez właścicieli sklepów była możliwa dzięki całkowitym przeniesieniu danych, które dotychczas były gromadzone . W ten sposób wszystkie informacje dotyczące Klientów sklepu, a także historie ich zamówień po przeniesieniu na platformę RedCart były wciąż dostępne.


Ile kosztuje przeniesienie danych?

Pierwsze przeniesienie produktów jest całkowicie bezpłatne. Natomiast wszelkie inne dodatkowe dane do przeniesienia, takie jak baza Klientów, historia zamówień poddane zostaną indywidualnej wycenie.


Czy przenosząc sklep stracę moją pozycję w wyszukiwarce Google?

Dzięki doświadczeniu podczas dokonywania przenoszenia sklepów z platformy e-Trade Pro, wiemy, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca. Dokładnie wypracowane mechanizmy zastosowane przez platformę RedCart pozwolą na zachowanie dotychczasowych pozycji sklepów internetowych w wyszukiwarce Google.

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)