Integracja sklepu internetowego z Google Analytics jest niezbędnym elementem w prowadzeniu efektywnego biznesu internetowego – narzędzia Google pozwalają na dokładną analizę źródeł ruchu w sklepie internetowym, zachowań użytkowników, popularności poszczególnych treści oraz dostarczają niezwykle cenne informacje związane z transakcjami w sklepie. Implementacja kodów śledzenia Google Analytics oraz Analytics Ecommerce w sklepie RedCart jest niezwykle prosta i nie zabiera wiele czasu – korzystaj z integracji sklepu RedCart z narzędziami Googla, aby uzyskać dane na temat zachowania użytkowników w witrynie swojego sklepu, skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych, dane o transakcjach i zakupach, korzystaj z remarketingu Google.
Integracja sklepu internetowego z Google Analytics należy do najważniejszych narzędzi analitycznych, jakie należy wdrożyć już na samym początku działalności sklepu internetowego. Informacje gromadzone przez Google dostarczają niezwykle bogatych oraz cennych danych związanych z pozyskiwaniem ruchu do witryny naszego sklepu. Mamy możliwość śledzenia zarówno tzw. ruchu organicznego oraz co ważniejsze, dysponujemy narzędziami analizy działań marketingowych – w tym reklamy w wyszukiwarce Google AdWords.
PAMIĘTAJ:
Korzystaj z integracji swojego sklepu ze statystykami Google Analytics, aby uzyskać dostęp do danych na temat źródła ruchu w witrynie swojego sklepu, zachowań użytkowników i skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych.
Analiza danych pochodzących z Google Analytics dostarcza nam cennych informacji związanych:
W celu aktywowania kodu śledzenia Google Analytics w swoim sklepie RedCart:
PAMIĘTAJ:
Remarketing dynamiczny Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły witrynę naszego sklepu. Wykorzystaj potencjał remarketingu w swoim sklepie i nakłoń niezdecydowanych klientów do zakupu.
Funkcja Google Analytics E-commerce Tracking pozwala uzyskać bardzo ważne dla sprzedawcy informacje o transakcjach w sklepie internetowym, a także dane takie jak średnia wartość zamówienia, czy niezwykle istotny współczynnik konwersji e-commerce.
Aby aktywować funkcję Google Analytics e-commerce w swoim sklepie:
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)