Jak możemy Ci pomóc?

 

Ustawienia

Domena

Dowiedz się jak w sklepie internetowym RedCart dodać własny adres URL, ustawić przekierowanie rekordu A lub przekierowanie 301.

Opcje do produktów

Jak utworzyć opcje dla produktów w sklepie internetowym RedCart? Konfiguracja cech produktowych.

Jak włączyć Przelewy24 w sklepie?

Konfiguracja systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl w sklepie RedCart

Ceneo integracja - jak włączyć?

Korzystaj ze wszystkich możliwości integracji z Ceneo dzięki pierwszej na rynku pełnej integracji.

Integracja z Paczkomaty InPost

Integracja sklepu internetowego z Paczkomaty InPost: konfiguracja w sklepie RedCart

Integracja sklepu z Google Analytics

Integracja sklepu z Google Analytics i Google Analytics Ecommerce Tracking

Jak dodać kategorie i podkategorie w sklepie?

Stwórz drzewo kategorii produktowych, aby odpowiednio posegregować asortyment w swoim sklepie.

Logowanie do sklepu przez Facebook

Jak dodać do sklepu internetowego możliwość rejestracji i logowania przez Facebook?

Integracja z Paczka w Ruchu

Integracja sklepu internetowego z Paczka w Ruchu: jak włączyć i skonfigurować w swoim sklepie?

Integracja sklepu z Dotpay.pl

Integracja sklepu internetowego z Dotpay.pl: jak skonfigurować system płatności elektronicznych w swoim sklepie?

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu