Stwórz kategorie produktowe, aby odpowiednio posegregować asortyment w swoim sklepie internetowym. Logiczne stworzone, poukładane kategorie i podkategorie są niezwykle ważne, ponieważ pozwalają klientowi szybko odnaleźć produkt, którego poszukuje. W sklepie internetowym RedCart dysponujesz zaawansowanymi funkcjonalnościami pozwalającymi dodawać i edytować drzewo kategorii, a każdy z produktów w sklepie możesz umieścić na więcej niż jednej, internetowej „półce”.
Aby dodać nową kategorię w sklepie RedCart:
Pojawi się okienko edycji nowej kategorii. W okienku edycji:
W oknie edycji kategorii masz także możliwość stworzenia kategorii ukrytej kategorii na potrzeby m.in. akcji promocyjnych – kategoria ta będzie oznaczona jako nieaktywna, w przeciwieństwie do kategorii aktywnych, oznaczonych przez zapaloną żarówkę.
PAMIĘTAJ:
Podczas konfiguracji kategorii masz możliwość dodania kategorii obrazkowej – kategorie będą wyświetlać się w sklepie w formie graficznej. W tym celu: najpierw dokonaj niezbędnej konfiguracji podstawowych ustawień w sklepie (patrz opis niżej) a następnie w polu edycji konkretnej kategorii (produkty i kategorie – kategorie – dodaj kategorię) dodaj obrazek, który ma się wyświetlać w sklepie. Pamiętać jednak należy, że listing z produktami widoczny będzie dla klienta na ostatnim poziomie drzewa kategorii.
Także po stworzeniu i dodaniu kategorii produktowej, masz możliwość dowolnej jej edycji, konfiguracji informacji związanych z kategorią, oraz edycji samego drzewa kategorii. Drzewo kategorii znajdziesz poprzez kliknięcie w głównym menu panelu sklepu zakładki produkty i kategorie – kategorie.
Dodana zakładka widnieć będzie w układzie kategorii i znajdować się pod kategorią określoną jako kategoria nadrzędna podczas edycji. Możliwa jest także edycja drzewa kategorii w celu odpowiedniego poukładana kategorii w sklepie:
Aby przypisać produkt do konkretnej kategorii:
WAŻNE:
Uwaga: aby kategoria była widoczna w sklepie, musi zawierać co najmniej jeden produkt.
PAMIĘTAJ:
Pamiętaj, że prawidłowo dodany produkt musi posiadać skonfigurowane najważniejsze dane i informacje, oznaczone w panelu w boksie edycji produktu na czerwono, takie jak: nazwa, czas realizacji zamówienia, status produktu (aktywny /nieaktywny), cena netto, ilość sztuk w zakładce „magazyn” oraz zdjęcia.
Pamiętaj, że produkt będzie wyświetlał się w danej kategorii po spełnieniu następujących warunków:
Niewyświetlanie się produktu w sklepie oznacza brak lub nieprawidłowe skonfigurowanie informacji o produkcie.
W celu prawidłowej konfiguracji sposobu wyświetlania się kategorii w sklepie, niezbędne jest dokonanie ustawień podstawowych w sklepie RedCart. W tym celu:
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)