Jak możemy Ci pomóc?

Strona główna Baza wiedzy Narzędzia

Jak wystawić aukcję na Allegro?

Korzystaj ze wszystkich opcji dwukierunkowej integracji z serwisem Allegro.

jak wystawić aukcje na allegro

Jak wystawić aukcję na Allegro?
Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z Allegro.

Prowadząc sklep internetowy na platformie RedCart dysponujesz zaawansowaną, dwukierunkową integracją z Allegro, która pozwala na wygodne prowadzenie sprzedaży w największym serwisie aukcyjnym w Polsce, a jednocześnie skuteczną promocję swojego sklepu. Wykorzystując narzędzia dostępne w sklepie RedCart zarządzasz zarówno ofertą produktową, jak i aukcjami produktowymi na Allegro, natomiast zamówienia pochodzące z serwisu automatycznie pojawiają się w panelu administracyjnym Twojego sklepu. Zachęcamy do korzystania z pełni możliwości integracji sklepu internetowego RedCart z Allegro, do których należy masowe wystawianie aukcji, obustronne aktualizowanie się stanów magazynowych - zarówno po sprzedaży w sklepie, jak i na Allegro, możliwość wystawiania aukcji z opcjami produktowymi, wieczne aukcje oraz wiele innnych.

Dlaczego warto zintegrować sklep internetowy z Allegro?

Prowadząc sklep w sieci zyskujesz dodatkowe i bardzo dochodowe źródło zamówień: docierasz z ofertą do klientów największej platformy sprzedażowej w Polsce. Sklep internetowy pozwala na wygodne zarządzanie ofertą produktową z poziomu panelu administracyjnego oraz kontrolę sprzedaży prowadzonej jednocześnie w wielu kanałach – możesz przecież także sprzedawać swoje produkty klientom bezpośrednio ze swojego sklepu lub promować się w porównywarkach cen.

Integracja sklepu internetowego z serwisem Allegro to:

  • Możliwość szybkiego i prostego wystawiania aukcji w serwisie Allegro na bazie asortymentu sklepu internetowego,
  • Zarządzanie sprzedażą na Allegro z poziomu panelu swojego sklepu: wystawianie aukcji, automatyczne pobieranie zamówień do sklepu dzięki zaawansowanej integracji dwukierunkowej,
  • Możliwość korzystania z darmowych szablonów aukcji i znaczników dostępnych w panelu administracyjnym,
  • Zaawansowane narzędzia zarządzania sprzedażą na Allegro, takie jak możliwość masowego wystawiania aukcji, aktualizacja stanów magazynowych, wznawianie aukcji, kontrola budżetu, wieczne aukcje i wiele innych,
  • Możliwość dotarcia do setek tysięcy klientów serwisu aukcyjnego Allegro, wygenerowanie znaczącego żródła sprzedaży i jednocześnie promocja sklepu.

PAMIĘTAJ:

Sklep internetowy RedCart pozwala na sprawne zarządzanie sprzedażą prowadzoną w wielu kanałach jednocześnie, do czego zalicza się dwukierunkowa, w pełni zautomatyzowana integracja z Allegro. Integracja dwukierunkowa oznacza z jednej strony możliwość łatwego i szybkiego wystawiania aukcji z poziomu panelu swojego sklepu oraz zaawansowane narzędzia zarządzania sprzedażą, z drugiej zaś pozwala na automatyczne ściąganie zamówień z serwisu Allegro do panelu swojego sklepu.

Poznaj więcej możliwości prowadzenia sprzedaży wielokanałowej w RedCart


Jak zintegrować sklep internetowy z Allegro?


Wszystkie możliwości dwukierunkowej integracji sklepu RedCart z serwisem Allegro.

Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z RedCart to przede wszystkim szeroka paleta funkcjonalności i narzędzi, dzięki którym prowadzenie sprzedaży jest proste oraz w pełni zautomatyzowane. Dlaczego dwukierunkowa? Ponieważ pozwala z jednej strony na automatyczne wystawanie aukcji produktowych, a z drugiej na pobieranie zamówień do panelu sklepu w czasie rzeczywistym: pojawiają się one jako nowe z oznaczeniem pochodzenia „Allegro”.

Dzięki integracji możliwe jest także korzystanie z gotowych szablonów aukcji i gotowych znaczników do konfiguracji własnej wersji szablonu, a także szereg funkcji mających za zadanie zautomatyzować i uprościć cały proces sprzedaży. Korzystając z oprogramowania RedCart dostępna jest opcja wystawiania produktów na aukcji, w formie opcji KUP TERAZ lub w Sklepie Allegro - bezpośrednio z Panelu sklepu internetowego.

PAMIĘTAJ:

Do funkcjonalności zawartych w integracji dwukierunkowej należą m.in.:

  • Automatyczna aktualizacja magazynu działająca dwukierunkowo, co oznacza, że po sprzedaży w serwisie Allegro system zmniejszy stan magazynowy w sklepie o odpowiednią ilość oraz odwrotnie.
  • Masowe wystawianie aukcji pozwalające na wystawianie wielu produktów jednocześnie.
  • Opcja automatycznego wznawiania aukcji. Wieczne aukcje polegające na wznawianiu do momentu sprzedania ostatniej sztuki.
  • Możliwość obsługi wielu kont Allegro.
  • Kontrola budżetu oraz narzędzia do monitorowania kosztów wystawienia aukcji.
  • Możliwość edycji cen produktów wystawionych na aukcjach.
  • Funkcja łączenia zamówień kupującego pochodzących z różnych aukcji.
  • Rezerwacja produktów w sklepie po wystawieniu na Allegro
  • Tworzenie i zarządzanie dowolną ilością cenników dostaw Allegro.

Jak wystawić aukcję na Allegro?

WAŻNE:

Sprzedaż na Allegro za pomocą integracji dwukierunkowej jest prosta i zautomatyzowana, ponadto nasz BOK odpowie na każde Twoje pytanie.

Nauczymy Cię, w jaki sposób prowadzić sprzedaż w serwisie Allegro. Pierwszym krokiem będzie konfiguracja najważniejszych ustawień związanych z integracją w panelu administracyjnym sklepu. Aby dodać niezbędne informacje i skonfigurować połączenie sklepu z serwisem Allegro:

  • Przejdź do zakładki marketing – Allegro – konfiguracja.
  • Dodaj konto z Allegro oraz podaj najważniejsze: wpisz login i hasło, podaj klucz Allegro WebApi który generujesz w swoim koncie na Allegro.
  • Uzupełnij inne ważne informacje związane z konfiguracją, takie jak wybór formy sprzedaży: takie jak forma sprzedaży Kup Teraz, sklep na Allegro, licytacja) czy czas trwania aukcji.
  • Przejdź do zakładki Marketing – Allegro - Cennik dostaw, gdzie możesz edytować domyślny cennik dostaw i ustawić formy wysyłki.

PAMIĘTAJ:

Wykorzystuj gotowe znaczniki i gotowe szablony do wystawienia aukcji na Allegro. Jeśli chcesz, przygotujemy szablon o grafice zgodnej z designem Twojego sklepu.

jak wystawić aukcję na allegro

W sklepie RedCart dysponujesz możliwością korzystania z gotowych szablonów aukcji Allegro lub skonfigurowania własnego szablonu przy wykorzystaniu gotowych znaczników. Możesz także zamówić unikatowy szablon aukcji Allegro w naszym dziale graficznym, który będzie nie tylko atrakcyjny graficznie, ale także dopasowany do projektu Twojego sklepu.

  • W celu konfiguracji szablonów przechodzimy do zakładki Marketing – Allegro - Szablony aukcji.
  • Następnie wybieramy jeden z dostępnych szablonów w celu edycji, wprowadzamy dane (np. koszt wysyłki). Możemy skorzystać także z tzw. gotowych znaczników, dzięki którym podbiorą się dane ze sklepu (np. Regulamin Aukcji) i zapisać tak przygotowany szablon pod swoją nazwą.

Wystawienie aukcji na Allegro

W celu wystawienia aukcji w serwisie Allegro:

  • Przechodzimy do zakładki Marketing – Allegro - Wystaw Aukcję.
  • Następnym krokiem jest ustawienie parametrów aukcji, wybór szablonu i cennik dostaw, które dokonujemy w zakładce przeznaczonej do wystawienia aukcji. Wypełniamy pole szablony aukcji oraz wysyłka i formy płatności w zakładce Allegro – wystaw aukcję
  • Przechodzimy do pola Produkty w celu dodania asortymentu do aukcji: dodajemy produkty poprzez odznaczenie „ptaszkie” lub (w przypadku cech do produktów) kliknięcie w teczkę z zielonym plusem. Możliwe jest także dopisanie innej kategorii korzystając z opcji widocznej z prawej strony przy danym produkcie. W niektórych aukcjach konieczne będzie jeszcze wypełnienie parametrów kontekstowych, znajdujących się w kolumnie kategorii.
  • Po zapisaniu, wracamy do zakładki Marketing - Allegro, sprawdzamy czy aukcja wyświetla się poprawnie (ikona oka). Jeśli nie, możemy ją edytować poprzez funkcję ołówka.
  • Następnie z górnego menu wybieramy wystaw teraz i zatwierdzamy zębatką. Jeśli wszystko jest w porządku, aukcja zmieni status na „trwająca”. Gotowe!

WAŻNE:

W celu pobrania pełnej instrukcji obsługi aukcji na Allegro, skontaktuj się z nami lub napisz zgłoszenie w Centrum Wiedzy w panelu administracyjnym swojego sklepu. Pamiętaj, że nasz BOK jest do Twojej dyspozycji również w okresie darmowego testowania oprogramowania.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu