Prowadząc sklep internetowy na platformie RedCart dysponujesz zaawansowaną, dwukierunkową integracją z Allegro, która pozwala na wygodne prowadzenie sprzedaży w największym serwisie aukcyjnym w Polsce, a jednocześnie skuteczną promocję swojego sklepu. Wykorzystując narzędzia dostępne w sklepie RedCart zarządzasz zarówno ofertą produktową, jak i aukcjami produktowymi na Allegro, natomiast zamówienia pochodzące z serwisu automatycznie pojawiają się w panelu administracyjnym Twojego sklepu. Zachęcamy do korzystania z pełni możliwości integracji sklepu internetowego RedCart z Allegro, do których należy masowe wystawianie aukcji, obustronne aktualizowanie się stanów magazynowych - zarówno po sprzedaży w sklepie, jak i na Allegro, możliwość wystawiania aukcji z opcjami produktowymi, wieczne aukcje oraz wiele innnych.
Prowadząc sklep w sieci zyskujesz dodatkowe i bardzo dochodowe źródło zamówień: docierasz z ofertą do klientów największej platformy sprzedażowej w Polsce. Sklep internetowy pozwala na wygodne zarządzanie ofertą produktową z poziomu panelu administracyjnego oraz kontrolę sprzedaży prowadzonej jednocześnie w wielu kanałach – możesz przecież także sprzedawać swoje produkty klientom bezpośrednio ze swojego sklepu lub promować się w porównywarkach cen.
Integracja sklepu internetowego z serwisem Allegro to:
PAMIĘTAJ:
Sklep internetowy RedCart pozwala na sprawne zarządzanie sprzedażą prowadzoną w wielu kanałach jednocześnie, do czego zalicza się dwukierunkowa, w pełni zautomatyzowana integracja z Allegro. Integracja dwukierunkowa oznacza z jednej strony możliwość łatwego i szybkiego wystawiania aukcji z poziomu panelu swojego sklepu oraz zaawansowane narzędzia zarządzania sprzedażą, z drugiej zaś pozwala na automatyczne ściąganie zamówień z serwisu Allegro do panelu swojego sklepu.
Poznaj więcej możliwości prowadzenia sprzedaży wielokanałowej w RedCart
Wszystkie możliwości dwukierunkowej integracji sklepu RedCart z serwisem Allegro.
Dwukierunkowa integracja sklepu internetowego z RedCart to przede wszystkim szeroka paleta funkcjonalności i narzędzi, dzięki którym prowadzenie sprzedaży jest proste oraz w pełni zautomatyzowane. Dlaczego dwukierunkowa? Ponieważ pozwala z jednej strony na automatyczne wystawanie aukcji produktowych, a z drugiej na pobieranie zamówień do panelu sklepu w czasie rzeczywistym: pojawiają się one jako nowe z oznaczeniem pochodzenia „Allegro”.
Dzięki integracji możliwe jest także korzystanie z gotowych szablonów aukcji i gotowych znaczników do konfiguracji własnej wersji szablonu, a także szereg funkcji mających za zadanie zautomatyzować i uprościć cały proces sprzedaży. Korzystając z oprogramowania RedCart dostępna jest opcja wystawiania produktów na aukcji, w formie opcji KUP TERAZ lub w Sklepie Allegro - bezpośrednio z Panelu sklepu internetowego.
PAMIĘTAJ:
Do funkcjonalności zawartych w integracji dwukierunkowej należą m.in.:
WAŻNE:
Sprzedaż na Allegro za pomocą integracji dwukierunkowej jest prosta i zautomatyzowana, ponadto nasz BOK odpowie na każde Twoje pytanie.
Nauczymy Cię, w jaki sposób prowadzić sprzedaż w serwisie Allegro. Pierwszym krokiem będzie konfiguracja najważniejszych ustawień związanych z integracją w panelu administracyjnym sklepu. Aby dodać niezbędne informacje i skonfigurować połączenie sklepu z serwisem Allegro:
PAMIĘTAJ:
Wykorzystuj gotowe znaczniki i gotowe szablony do wystawienia aukcji na Allegro. Jeśli chcesz, przygotujemy szablon o grafice zgodnej z designem Twojego sklepu.
W sklepie RedCart dysponujesz możliwością korzystania z gotowych szablonów aukcji Allegro lub skonfigurowania własnego szablonu przy wykorzystaniu gotowych znaczników. Możesz także zamówić unikatowy szablon aukcji Allegro w naszym dziale graficznym, który będzie nie tylko atrakcyjny graficznie, ale także dopasowany do projektu Twojego sklepu.
Wystawienie aukcji na Allegro
W celu wystawienia aukcji w serwisie Allegro:
WAŻNE:
W celu pobrania pełnej instrukcji obsługi aukcji na Allegro, skontaktuj się z nami lub napisz zgłoszenie w Centrum Wiedzy w panelu administracyjnym swojego sklepu. Pamiętaj, że nasz BOK jest do Twojej dyspozycji również w okresie darmowego testowania oprogramowania.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)