Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Nowa maska graficzna v4: zwiększ sprzedaż w swoim sklepie.

Kategoria: Wygląd i grafika

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie: nowa generacja masek graficznych v4.

Często, zwłaszcza na samym początku współpracy spotykamy się z pytaniem: „Co mam zrobić, aby mój sklep zaczął sprzedawać?" albo „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?" Dlatego bazując na długoletnim doświadczeniu i zdobytej przez lata wiedzy związanej z user experience oraz obserwacji, jak zmienia się konwersja w sklepach, które wdrożyły indywidualne projekty graficzne – zaprojektowaliśmy nową maskę graficzną sklepu v4.

Maska v4 łączy w sobie spójność z najnowszymi wytycznymi Google, dostosowanie do urządzeń mobilnych dzięki dynamicznemu RWD oraz najnowocześniejsze rozwiązanie w dziedzinie użyteczności, dzieki którym zakupy są łatwe i przyjemne, a to wszystko w jednym celu: zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym.

Zmień odwiedzających w kupujących. Nowa maska graficzna v4 to:

- Przewaga nad konkurencją: szybsza i nowocześniejsza strona
- Lepsze możliwości pozycjonowania i wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania w Google
- Większa sprzedaż dzięki wykorzystaniu urządzeń mobilnych: dynamiczne RWD
- Wyższy współczynnik konwersji w sklepie: optymalizacja użyteczności
- Więcej dostępnych narzędzi marketingowych 
- Mniej porzuconych koszyków


1. Krok pierwszy. Docieraj do klientów. Maska v4 dzięki dostosowaniu do wytycznych Google pozwala na lepsze pozycjonowanie i poprawę widoczności w sieci.

Pierwszym i największym wyzwaniem, przed jakim stoi każdy właściciel sklepu, jest marketing i pozyskiwanie ruchu. Jak wiadomo, reklama nie jest tania, tak samo jak żmudne i niepewne pozycjonowanie. Dlatego więc dostarczamy swoim klientom narzędzie, które dzięki dostosowaniu do najnowszych i najbardziej rygorystycznych wymagań Google zapewni lepszą widoczność w sieci – maska v4 uzyskuje uzyskuje wynik ponad 90/100 pkt., w Google PageSpeed, co ma wpływ na wyższą pozycję w wynikach.

2. Krok drugi. Zrób wszystko, aby klient pozostał w Twoim sklepie. Strona szybka i nowoczesna jednocześnie.

a) Czas ładowania się strony

Czy wiesz, że: według statystyk z każdą sekundą oczekiwania na załadowanie się strony tracimy około 7% konwersji, a kiedy strona ładuje się powyżej 4 sekund 25% użytkowników rezygnuje z jej przeglądania?

Czas ładowania strony to pierwszy i zarazem bardzo ważny czynnik, który ma wpływ na to, czy klient zdecyduje się pozostać w sklepie. Odpowiedzią na potrzeby zniecierpliwionych klientów w Twoim sklepie jest maska v4 z doskonałym wynikiem czasu ładowania: dzięki optymalizacji kodu źródłowego strona sklepu oparta na nowym szablonie wczytuje się szybciej niż 67% stron w sieci (Pingdom Speed Test / 08.2015).

b) Nowoczesny wygląd sklepu

Czy wiesz, że: że jednym z ważniejszych czynników skłaniających do ponownego zakupu w danym sklepie internetowym jest przejrzysta i funkcjonalna strona, co deklaruje 25% kupujących w sieci (Gemius kwiecień 2015)

Pamiętaj! Odwiedzający rzadko dokonują zakupu już za pierwszym razem! Wracają do tych sklepów, które zapamiętali i które z jakichś względów zrobiły na nich dobre wrażenie!

3. Krok trzeci. Spraw, aby każdy element w Twoim sklepie prowadził do sprzedaży. Maska graficzna v4 to szereg innowacji w dziedzinie użyteczności.

a) Ścieżka zakupowa: intuicyjna, łatwa, graficzna.

Badania usability wykazały, że zbyt wiele elementów w sklepie rozprasza uwagę klientów, co ma w oczywisty sposób negatywny wpływ na konwersję. Sklep internetowy powinien przede wszystkim umożliwić klientowi jak najszybszą i jak najprostszą drogę od znalezienie produktu do koszyka zakupowego. Wykorzystując user experience zaprojektowaliśmy wszystkie elementy graficzne w sklepie tak, aby proces zakupowy przebiegał w sposób intuicyjny. Temu celowi służy także m.in.: szybki podgląd produktu na liście produktowej. 

b) Karta produktowa: filtry i większe zdjęcia produktowe 

Czy wiesz, że: dla 50% kupujących w sieci, największym problemem podczas zakupów jest brak lub niska jakość zdjęć produktowych? (Gemius 2015)

Nowa karta produktowa to większe zdjęcie produktowe oraz filtry do opcji produktowych, dzięki którym klient ma bezpośredni podgląd np. pozostałych opcji kolorystycznych produktu.

4. Krok czwarty. Zmniejsz odsetek porzucanych koszyków 

Czy wiesz, że: ok. 20% kupujących w sieci zniechęca trudność ze znalezieniem informacji o kosztach przesyłki? (Gemius 2015)

Zmniejszenie odsetka porzucanych koszyków to kolejne zadanie, przed którym stoją sprzedawcy. Nowy koszyk zakupowy to efekt analizy zachowań konsumenckich na przełomie ostatnich siedmiu lat, a także dowolna konfiguracja listy dostępnych płatności i sposobów dostarczenia przesyłki, która jest dobrze widoczna i przyjazna dla klienta.

5. Krok piąty. Wykorzystuj efektywne narzędzia marketingowe

Nowe narzędzia marketingowe to:

a) Wystawianie produktów ze sklepu w Google Merchant Center

Nowa maska graficzna jest kompatybilna z najnowszymi rozwiązaniami Google, dzięki czemu Google aktualizuje dane dla Google Merchant Center (Zakupy Google) bezpośrednio ze strony Twojego sklepu internetowego. Dzięki temu klienci w wynikach wyszukiwania na daną frazę widzą zdjęcie produktu z Twojego sklepu.

b) Otwierające się na stronie sklepu okno Pup up

Jako zaproszenie do zapisania się do newsletter lub skorzystania z rabatu.

c) Możliwość Tworzenie landingpage i wykorzystanie np. do newslettera

To możliwość konfigurowania podstron z dowolnie skomponowanych produktów; które możesz potem wykorzystać w celach promocyjnych w sklepie lub rozesłać w formie newslettera do swoich klientów.

d) Więcej funkcji społecznościowych

M.in dodanie funkcji "udostępnij" pod każdym produktem na Facebook. 

6. Krok szósty. Docieraj do swoich klientów na urządzeniach mobilnych

Nie da się ukryć, przyszłość e-commerce należy do urządzeń mobilnych na których klienci coraz częściej robią zakupy online lub przeglądają oferty. Mając na szczególnym względzie, że wersja responsywna to dziś must have dla sklepu, zaprojektowaliśmy dynamiczne RWD – dzięki któremu wygląd sklepu dostosowuje się do wyświetlacza każdego urządzenia mobilnego, co widać zwłaszcza w przejrzystej i czytelnej karcie produktowej.
 

Dodatkowe funkcje na karcie produktowej sprawiają, że przeglądanie oferty sklepu zabiera mniej czasu i jest znacznie wygodniejsze dla Klienta

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)