Jak możemy Ci pomóc?

 

Wygląd i grafika

Opis produktów w sklepie internetowym

Wszystkie elementy karty produktowej powinny być skonstruowane w taki sposób, aby maksymalizować konwersję w sklepie internetowym.

Wygląd sklepu a konwersja

Jaki wpływ na konwersję w sklepie internetowym ma jego szata graficzna i rozmieszczenie poszczególnych elementów?

Nowa maska graficzna v4: zwiększ sprzedaż w swoim sklepie.

Łączy w sobie spójność z najnowszymi wytycznymi Google, usability oraz dostosowanie do urządzeń mobilnych.

Czas wczytywania strony a konwersja w sklepie

Dzięki nowej masce graficznej v4, strona Twojego sklepi wczyta się szybciej niż 67% stron w sieci.

Grafika v4: optymalizacja użyteczności - zwiększenie sprzedaży

Nowe maski v4 to nowoczesne narzędzia w dziedzinie użyteczności i zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym.

Skuteczna karta produktowa

Jak powinna wyglądać karta produktowa, która sprzedaje? Karta w grafice v4.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu