Support RedCart - Baza Wiedzy

Baza wiedzy

Domena

Kategoria: Ustawienia

W celu dodania docelowej domeny sklepu klikamy na zakładkę USTAWIENIA - DOMENY, w oknie nazwa domeny wpisujemy nazwę domeny.

Następnie logujemy się do serwisu, gdzie zakupiona została domena i zmieniamy przekierowanie strony na adres IP (przekierowanie rekordu A).

Przekierowanie skutkuje prawie natychmiastowym przekierowaniem usługi (do. 1h) i po tym czasie domena powinna już wskazywać stronę sklepu poprawnie.
Adres IP na jaki należy dokonać przekierowania to: 46.248.186.63

Oczywiście istnieje mozliwośc dodania dowolnej liczby domen, postępując w ten sam sposób. Dla domeny głównej należy zaznaczyć opcję - Główna domena sklepu:
W przypadku większej ilości domen wskazujących na ta sama wersję językową strony należy zaznaczyć opcje: Przekierowanie 301 (Przekieruj wejścia z innych adresów sklepu na tą domenę).

Niektóre serwisy nie posiadają konfiguracji przekierowania na adres IP wówczas istnieje mozliwośc wskazania dla domeny serwerów nazw - DNS, należy wskazać nasze serwery:

ns1.redcart.net
ns2.redcart.net

Po wykonanym przekierowaniu domena będzie aktywna w przeciągu 24 h.

Przykładowa instrukcja dla usługi nazwa.pl
http://pomoc.nazwa.pl/baza-wiedzy/produkty-i-uslugi/domeny/zarzadzanie-domenami/jak-przekierowac-domene-na-zewnetrzny-numer-ip/

Przykładowa instrukcja dla usługi home.pl
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/konfiguracja-wartosci-pierwszego-domyslnego-rekordu-a-cname-mx-ns/

Przykładowa instrukcja dla usługi ovh.pl
http://pomoc.ovh.pl/ZmianaIpDomeny

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń 22 22 82 114

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest w godz. 9:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)