Korzystaj ze wszystkich możliwości integracji z Ceneo dzięki pierwszej na rynku pełnej integracji.
Właściciele sklepów internetowych na platformie RedCart dysponują narzędziami promocji przy wykorzystaniu pierwszej pełnej integracji oprogramowania sklepowego z Ceneo, najpopularniejszej porównywarki cen na rynku. Otwierając sklep internetowy, warto pamiętać o wszystkich możliwościach promocji w serwisie, biorąc pod uwagę choćby fakt, że według badań rynku e-commerce, już co czwarty Polak przed zakupami w sieci zawsze sięga po porównywarki cen. Dodać należy także, że pełna integarcja z Ceneo to dziś coś znacznie więcej niż walka o klienta za pomocą najniższych cen, ale bardzo ważne narzędzie budowania wizerunku i marki sklepu w sieci.
WAŻNE:
Według badań rynku e-commerce już co czwarty Polak zawsze przed zakupami w internecie sięga po porównywarki cen. Zdecydowanie najpopularniejszą wśród nich jest Ceneo.
1. Korzystaj ze wszystkich możliwości integracji z Ceneo.
PAMIĘTAJ:
Posiadając sklep na platformie RedCart dysponujesz możliwością korzystania z pierwszej na rynku, pełnej integracji oprogramowania sklepowego z porównywarką Ceneo co oznacza dostęp do wszystkich narzędzi promocji w serwisie oraz więcej możliwości reklamy.
Dzięki pełnej integracji sklepów internetowych z RedCart, potwierdzonej Certyfikatem Ceneo dla Platform E-commerce, możliwe staje się korzystanie ze wszystkich możliwości promocji oferty, jakie oferuje serwis. Należy do nich m.in. eksport oferty produktowej w rozszerzonym pliku XML. Co to oznacza? Przede wszystkim bogatszą o przydatne dla klientów informacje, a przez to atrakcyjniejszą prezentację w serwisie, a także możliwość korzystania z zaawansowanych filtrów produktowych.
WAŻNE:
Pełna integracja z Ceneo daje możliwość eksportu produktów w rozszerzonym pliku xml, co oznacza znacznie atrakcyjniejszą ofertę oraz możliwość korzystania z filtrów Ceneo. To także dostęp do wielu narzędzi budujących markę sklepu oraz pierwszą integrację z opcją Kup na Ceneo.
Do pozostałych możliwości tzw. pełnej integracji należą:
- Integracja z Kup na Ceneo: umożliwia Klientom dokonywanie zakupów bezpośrednio w serwisie Ceneo, poprzez Koszyk Ceneo; dostarczając sklepom dodatkowe źródło konwersji. Oznacza także dodatkowe formy promocji oferty produktowej w serwisie. To także automatyzacja zamówień z Kup na Ceneo: jako jedyna platforma sklepowa na rynku oferujemy dwukierunkową integrację z Koszykiem Ceneo: zamówienia spływają automatycznie do panelu sklepu internetowego poprzez API.
- Integracja z serwisem CeneoLokalnie.pl: program skierowany do sklepów, które prowadzą sprzedaż wielokanałową, posiadając zarówno sklep online jak i punkty stacjonarne. Dzięki obecności w serwisie CeneoLokalnie można sprawdzić i zamówić towar online, aby następnie odebrać go w sklepie stacjonarnym.
- Moduł Widget Opinii i Zaufane Opinie: Widget jest to niewielka zakładka na stronie sklepu, za pomocą której udostępnia się zgromadzone przez Ceneo opinie klientów, dotyczące jakości obsługi w e-sklepie.
- Integracja poprzez rozszerzony plik xml: bogatsza i atrakcyjniejsza prezentacja produktów, możliwość korzystania z filtrów Ceneo.
WAŻNE:
Integracja z Ceneo jest bezpłatna - tak samo jak dostęp do API Koszyka Ceneo. W celu poznania opłat za poszczególne formy promocji w serwisie, prosimy o kontakt z przedstawicielem Ceneo.
2. Konfiguracja integracji z Ceneo.
W celu skorzystania z integracji z serwisem Ceneo, należy ja aktywować – znajduje się ona w zakładce marketing – porównywarki cen. Na liście z porównywarkami cen należy odznaczyć integrację z Ceneo, następnie z pola wykonaj polecenie wybrać zmień status – aktywny i nacisnąć zębate koło potwierdzenia.
Natomiast w celu skonfigurowania ustawień integracji z Ceneo, należy nacisnąć żółty ołówek edycji. Następnie przechodzimy do ustawień podstawowych, gdzie edytować można m.in.:
- Stawkę za przejście jednego klienta.
- Minimalną cenę, od jakiej mają być dodane produkty.
- Minimalny stan magazynowy, od jakiego maja być dodawane produkty.
- Włączenie opcji „Przekazuj wszystkie produkty z opcją Kup na Ceneo”.
- A także edycję Grup Ceneo – czyli wybór grup i filtrów, w jakich prezentowane mają być produkty.
Ustawienia kategorii
Druga zakładka konfiguracji integracji z Ceneo służy wybraniu kategorii produktowych w naszym sklepie, z których produkty mają być eksportowane do Ceneo. Dostępna jest więc do wyboru opcja „wszystkie kategorie” lub dodanie wybranych kategorii produktowych ze sklepu.
3. Koszyk Ceneo: konfiguracja.
PAMIĘTAJ:
RedCart jako jedyna platforma sklepowa na rynku oferuje dwukierunkową integrację z opcją „Kup na Ceneo – zamówienia z Koszyka Ceneo spływają do sklepu automatycznie.
Aby skorzystać z opcji sprzedaży poprzez Kup na Ceneo, należy przejść do zakładki marketing – porównywarki cen – Ceneo, a następnie w zakładce Ceneo lokalnie i Ceneo koszyk, odznaczyć opcję „korzystaj z Ceneo koszyk”, co będzie wymagało podania klucza API udostępnianiego przez Ceneo po rejestracji w serwisie. Natomiast w zakładce ustawienia podstawowe modułu integracji z Ceneo znajdziemy opcję „Przekazuj wszystkie produkty do Ceneo Koszyk:”, dzięki czemu wszystkie produkty wybrane do porównywarki będą dostępne dla klientów w opcji Kup na Ceneo.
4. Ceneo lokalnie.
Ostania zakładka dedykowana konfiguracji służy także włączeniu opcji korzystania z funkcji Ceneo Lokalnie. Należy odznaczyć „Korzystaj z Ceneo Lokalnie” i dodać poszczególne Punkty Odbioru, wraz z ID punktu odbioru w Ceneo Lokalnie.
5. Pakiet Korzyści na promocję dla Klientów RedCart.
Właściciele sklepów internetowych na platformie RedCart korzystać mogą ze specjalnego Pakietu Korzyści, czyli zestawu rabatów na promocję w serwisie, którego łączna wartość sięga około 1500 zł.