Integracja z Ceneo

Integracja z Ceneo

Pierwsza na rynku pełna integracja z Ceneo. Korzystaj ze wszystkich form promocji.

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności

Pierwsza na rynku pełna integracja platformy sklepowej RedCart z Ceneo to zdecydowanie więcej możliwości promocji dla e-sklepów oraz lepsza prezentacja oferty produktowej w największej porównywarce cen w Polsce.

Sklepy na platfomie RedCart korzystać mogą ze wszystkich możliwości, jakie dla sklepów opracował największy i najpopularniejszy serwis porównujący ceny w Polsce. Dodatkowo, wszyscy nowi Klienci mogą skorzystać z niezwykle atrakcyjnego Pakietu Korzyści na start, obejmującego nawet 1500 zł na różne formy promocji oferty produktowej w serwisie, takie jak promowanie na stronach kategorii, licytacja stawki za klik lub obecność w serwisie CeneoLokalnie.

Integracja z serwisem Ceneo jest bezpłatna, tak samo ja dostęp do API Koszyka Ceneo. W celu poznania opłat za poszczególne formy promocji w serwisie, prosimy o kontakt z przedstawicielem Ceneo.

Pełna integracja z serwisem Ceneo to nowe możliwości w ekspozycji oferty produktowej, nowe źródła konwersji dzięki integracji z Koszykiem Ceneo, a także narzędzia służące budowaniu marki sklepu i podnoszeniu jej wiarygodności w oczach Klienta, m.in poprzez Widget Opinii. 

Jak pokazują badania, około 60% konsumentów w celu znalezienia interesujących produktow korzysta z porównywarek cen, przy czym Ceneo cieszy się niezachwianą pozycją lidera od lat. Wyniki pochodzące z porównywarek cen to jeden z najważniejszych czynników mających wpływ na decyzje zakupowe klienta. 

Automatyczna integracja oferty sklepu obejmuje

Oferta do porównywarki cen generowana jest automatycznie raz na dobę. Sprzedawca może w każdej chwili wygenerować plik dla porównywarki. Dzięki pełnej integracji sklepy mają możliwość korzytstania  z następujących możliwości: 

  • Rozszerzony plik XML dla Ceneo: lepsza i pełniejsza prezentacja oferty produktowej dzięki możliwości wyeksportowania większej ilości informacji o produkcie oraz sprawniejszy i szybszy eksport danych. 
  • Opcja Kup na Ceneo: umożliwia Klientom dokonywanie zakupów bezpośrednio w serwisie Ceneo, poprzez Koszyk Ceneo; dostarczając sklepom dodatkowe źródło konwersji. Uczestnictwo w opcji Kup na Ceneo to także dodatkowe formy promocji oferty produktowej w atrakcyjnych miejscach w serwisie.
  • Automatyzacja zamówień z Kup na Ceneojako jedyna platforma sklepowa na rynku dajemy możliwość automatyzacji zamówień pochodzących z opcji Kup na Ceneo poprzez API.
  • CeneoLokalnie.pl: skierowany do sklepów, które prowadzą sprzedaż wielokanałową, posiadając zarówno sklep online jak i punkty stacjonarne. Dzięki obecności w serwisie CeneoLokalnie można sparwdzić i zamówić towar online, aby następnie odebrać go w sklepie stacjonarnym. 
  • Moduł Widget Opinii i Zaufane Opinie: Widget jest to niewielka zakładka na stronie sklepu, za pomocą której udostępnia się zgromadzone przez Ceneo opinie klientów, dotyczące jakości obsługi w e-sklepie.
  • Integracja z Ceneo jest bezpłatna - tak samo jak dostęp do API Koszyka Ceneo. W celu poznania opłat za poszczególne formy promocji w serwisie, prosimy o kontakt z przedstawicielem Ceneo.
Możliwa konfiguracja
  • Stawka za przejście jednego Klienta
  • Minimalna cena od jakiej mają być przekazywane produkty
  • Minimalny stan magazynowy od jakiego mają być przekazywane produkty
  • Wybór kategorii produktów
  • Wybór wersji językowych
  • Możliwość definiowania specjalnej nazwy produktu

Konfiguracja integracji z Ceneo

Kontakt
  • www.ceneo.pl
Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder