Jakie są zalety z prowadzenia własnego sklepu internetowego?


Ze względu na coraz większą popularność handlu internetowego w Polsce, coraz więcej osób prywatnych traktuje założenie sklepu internetowego jako dodatkowe źródło dochodu a także możliwość połączenia swojej pasji wraz z realizacją zawodową.
Założenie sklepu internetowego to również szansa na powrót na rynek pracy dla mam, bądź osób, które mogą wykonywać jedynie pracę zdalną. Dla wszystkich tych osób własny e-biznes to niewątpliwa szansa na realizację marzeń o własnym biznesie.
Również coraz więcej firm decyduje się na własny sklep internetowy, jako rozszerzenie swojej działalności. Poszerzając swoją ofertę o produkty dostępne wyłącznie w sklepie internetowym, skutecznie uzupełniamy asortyment sklepu stacjonarnego. W ten sposób tworzymy jednocześnie kompletny wizerunek biznesu internetowego, który daje możliwość swoim Klientom wyboru odnośnie sposobu dokonywania zakupów.

Wygoda, niższe ceny oraz dostawa do domu to czynniki, które skłaniają Klientów do dokonywania zakupów w sieci. Dla właścicieli sklepów jest to możliwość dotarcia do milionów osób, które korzystają z internetowych zakupów. Szybkość założenia oraz stosunkowo niski wkład własny w rozbudowanie sklepu jest czynnikiem, który skłania coraz więcej osób do założenia sklepu internetowego. Obecnie, ze względu na niskie koszty utrzymania e-biznesu, a także możliwością łatwego jego stworzenia – posiadanie własnego sklepu internetowego to cel, do którego prowadzi prosta droga.

Coraz więcej firm decyduje się na własny sklep internetowy. Ze względu na wygodę i niższe ceny, zakupy w sklepach internetowych stają się obecnie coraz bardziej popularne. Pierwszą i najważniejszą korzyścią wynikającą z posiadania własnego sklepu internetowego jest możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów. Własny sklepy internetowy może stać się nowym, a zarazem głównym kanałem kontaktu sklepu z klientem.


Co zyskasz jeśli założysz własny sklep internetowy?

Własny sklep internetowy to przede wszystkim:

- niezależność finansowa – od teraz możesz założyć własny biznes, posiadając jednoczesnie
- połączenie zainteresowań, pasji wraz z możliwością uzyskania realnego dochodu
- dodatkowe źródło przychodu – możesz dorobić do pensji, zajmując się sklepem internetowym jako alternatywą do obecnej pracy


Czym wyróżnia się sklep internetowy od stacjonarnego?

- niskie koszty początkowe – nie musisz mieć wielkiej sumy na stworzenie własnego, dochodowego biznesu
- sklep internetowy jest czynny 24 godziny na dobę – nie musisz ograniczać swojej sprzedaży ze względu na porę dnia bądź święta
- niski koszt utrzymania sklepu – nie przejmuj się opłatami za media, czynszem ani wszelkimi innymi dodatkowymi sprawami administracyjnymi. W sklepie internetowym nie musisz posiadać lokalu, Twój jedyny adres to adres siedziby firmy
- brak kosztów magazynowania towaru – współpracując z hurtownią na zasadzie dropshippingu, nie musisz kupować asortymentu, który w przypadku sklepu stacjonarnego może się nie sprzedać. Dodatkowo nie ponosisz kosztów magazynowania.
- sklep internetowy możesz prowadzić sam – nie musisz zatrudniać kosztownego personelu
- masz możliwość do dotarcia do większej ilości potencjalnych Klientów
- kontakt z Klientem – w przypadku sklepów internetowych, kontakt z Klientem nie kończy się wraz z opuszczeniem przez niego lokalu stacjonarnego. Możesz się z nim kontaktować mailowo, telefonicznie, wysyłając newslettery oraz nagradzać bonami i kuponami rabatowymi.
- wygodne zakupy – to Klient decyduje gdzie musi udać się jego towar oraz w jakim dogodnym terminie zostanie dostarczony.


POZOSTAŁE ZALETY PROWADZENIA SKLEPU INTERNETOWEGO


Niech Twój sklep zostanie zauważony!

Tysiące, a nawet miliony potencjalnych Klientów stoją przed możliwością wyboru, w którym sklepie dokonają zakupu. Wyróżnij się, by pozyskać ich jak najwięcej.
Zaletą sklepów internetowych jest nieograniczona możliwość ekspansji rynku – nie tylko na rynku lokalnym ale również na całą Polskę, a także poza granicami kraju.


Sklep internetowy czynny 24h przez 7 dni w tygodniu

Nie stosując się do ograniczeń typowych dla sklepów stacjonarnych, sprzedawać swoje produkty możesz o każdej możliwej godzinie i dniu tygodnia. Również podczas trwania świąt Twój biznes będzie generował zyski.
Klienci będą mieli dostęp do Twojej oferty przez24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu!


Brak jakichkolwiek ograniczeń!

W porównaniu do sklepu stacjonarnego, nie musisz martwić się kosztami wynajmu lokalu oraz kosztami magazynowania. W sklepie internetowym nie potrzebujesz zbędnej powierzchni sklepowej ani magazynowej. Możesz nawet nie posiadać fizycznie asortymentu, który sprzedajesz. Kiedy wpłynie zamówienie od Klienta, masz kilka dni na zdobycie towaru oraz wysłanie go do Klienta, który nie musi wiedzieć o takim układzie.


Redukcje kosztów

Tradycyjny sklep stacjonarny posiada ograniczenia, które utrudniają sprawną sprzedaż. Zbyt mała powierzchnia sprawia, że pojawiają się problemy pod względem logistycznym, jak i w obsłudze większej ilości osób. W przypadku sklepu internetowego takie ograniczenia nie występują. Niezależnie od ilości odwiedzających stronę, ich obecność nie wpływa na siebie wzajemnie. Jedni mogą przeglądać produkty, inni czytać opisy a jeszcze inni dokonywać właśnie zakupu bądź rejestrować się do sklepu. To wszystko jest możliwe bez ingerencji sprzedawców, którzy w zwykłym sklepie mogliby sobie nie poradzić z taką ilością osób. Nie posiadając pracowników, możesz pozwolić sobie na atrakcyjne ceny, przez co Twoja oferta stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna dla potencjalnych Klientów.


Pozostań w kontakcie z Klientem

Każdy kontakt z Klientem wzmacnia więź pomiędzy nim a właścicielem e-biznesu. Dzięki odpowiednim narzędziom marketingowym, które są częścią oprogramowania sklepów internetowych RedCart, możesz nagradzać Klientów, którzy najczęściej dokonują u Ciebie zakupów. Hity cenowe, kupony rabatowe, cross-selling, bony a także zakupy grupowe to możliwości promocji, które zapadną w pamięć kupujących. Natomiast newsletter staje się odpowiednią formą na tworzenie strategii informacyjnej, która podtrzyma zainteresowanie ofertą produktową Twojego e-biznesu.


Wygoda zakupów w sklepie internetowym

Sklep internetowy to również wygoda dla Twoich Klientów. Bez wychodzenia z domu mogą robić zakupy w sklepie oddalonym nawet o setki kilometrów. Coraz więcej osób docenia ten wygodny sposób kupowania, licząc na fachowe doradztwo, miłą obsługę, towar dobrej jakości oraz wysyłki w terminie. Internetowe zakupy stają się coraz popularniejsze na świecie oraz w Polsce. Dlatego nie czekaj i załóż sklep internetowy na platformie RedCart już dziś!


Niskie koszty prowadzenia sklepu internetowego

Na platformie RedCart możesz otworzyć własny sklep internetowy bez żadnego ryzyka oraz bez ponoszenia wysokich kosztów początkowych. Abonament za sklep jest obecnie w opłacie rocznej, od 600zł netto! Wraz z wyższymi pakietami abonamentowymi wiąże się jeszcze więcej przydatnych funkcji oraz korzyści dla Twojego sklepu internetowego.


Szczegółowe informacje na temat pakietów znajdziesz w cenniku.


Zapraszamy również do skorzystania z bezpłatnego sklepu testowego, gdzie podczas okresu 14-dni będziesz mógł wypróbować wszelkie dostępne narzędzia oraz funkcjonalności. Rejestracja jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca. W każdej chwili, lub po zakończeniu okresu testowego, bez ponoszenia kosztów oraz jakichkolwiek konsekwencji możesz zrezygnować.


Aby się przekonać jak łatwo i szybko jest założyć sklep internetowy, kliknij WYPRÓBUJ na stronie głównej RedCart.pl