Automatyczne reguły rabatowe w sklepach RedCart
Rabaty i promocje w sklepie internetowym: poznaj narzędzia automatycznego przyznawania rabatów w sklepie RedCart.
Zaawansowane narzędzia pozwalające przyznawać klientom rabaty i promocje, to jedne z najbardziej przydatnych funcji w sklepie internetowym. W sklepie internetowym RedCart znaleźć można nowoczesne reguły rabatowe, dzięki którym możliwe jest automatyczne naliczanie rabatów według zaawansowanych reguł oraz oferowanie klientom promocji: na wybrany asortyment, wybranych producentów, dla konkretnych grup klientów, oraz opcje takie jak oferowanie darmowego produktu w przypadku spełnienia określonych warunków. We wpisie tym poruszymy zagadnienie automatyzacji reguł rabatowych w sklepie RedCart.
Dzięki automatycznym regułom rabatowym w sklepie RedCart:
- Zyskujesz dostęp do zaawansowanych narzędzi pozwalających ustawić rabat lub promocję według dowolnych kryteriów,
- Reguły rabatowe w sklepie konfigurujesz raz, w panelu sklepu a system naliczy je w sposób automatyczny,
- Promocję lub rabat możesz ograniczyć czasowo, wyłączyć lub skonfigurować w dowolnym momencie,
- Do koszyka zakupowego Twoich klientów trafią produkty już ze zmienioną, zrabatowaną ceną – ale tylko w przypadku tych produktów, na które ustawiłeś promocję.
PAMIĘTAJ:
Rabaty i promocje należą do jednych z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w sklepie internetowym. Odpowiednio wyeksponowane i pokazane, są w stanie zachęcić klienta do dokonania zakupu i znacząco wpłynąć na konwersję. Sklep internetowy RedCart dysponuje zaawansowanymi regułami rabatowymi, pozwalającymi przydzielać promocje na podstawie określonych warunków w sposób automatyczny: wystarczy prosta i jednorazowa konfiguracja w panelu administracyjnymn sklepu.
Możliwości automatycznego przydzielania rabatów w sklepie RedCart:
Dzięki narzędziom dostępnym w sklepie RedCart, rabaty będą przydzielać się automatycznie, na podstawie określonych reguł i tylko w przypadku spełnienia konkretnych warunków. Jeśli chcemy więc, aby klienci, którzy dokonali zamówienia w sklepie na określoną wartość lub wybrali produkty z konkretnej grupy asortymentowej otrzymali nagrodę w postaci zniżki lub darmowego giftu, wystarczy raz dokonać prostej konfiguracji w panelu sklepu RedCart. Rabat wygeneruje się w sposób automatyczny, a do koszyka trafią produkty z obniżoną ceną. W sklepie RedCart znajdziemy narzędzia pozwalające na ustawienie przydzielania zniżek w wielu różnych konfiguracjach.
Posiadając sklep na platformie RedCart, dysponujesz zaawansowanymi narzędziami ustawiania rabatów i promocji na określone grupy produktowe. Możesz więc skonfigurować:
- Wielkość udzielonego rabatu w wartości procentowej,
- Regułę przyznania rabatu, w zależności od wartości zamówienia w sklepie lub ilości produktów w koszyku,
- Ustawienie rabatu na określone grupy asortymentowe, produkty wybranych producentów lub konkretne, wyselekcjonowane produkty.
Rodzaje reguł rabatowych dostępnych w sklepie RedCart.
Sklep internetowy RedCart oferuje możliwość przydzielenia klimtom rabatu w wartości procentowej w zależności od określonych kryteriów. Możliwe jest więc ustawienie rabatu w dowolnej wartości procentowej na:
- Koszyk klienta w zależności od wartości zamówienia, llub ilości produktów w koszyku,
- Wybrane produkty, produkty wybranych producentów lub kategorii,
- Koszyk wybranych grup klientów.
PAMIĘTAJ:
Nowością jest nowy moduł rabatowy, dostępny opcjonalnie w maskach graficznych v4. Umożliwia korzystanie z nowych funckji rabatowych – w tym z opcji zaofeoferowania darmowego produktu w przypadku spełnienia określonych warunków, np. dokonania zakupu o konkretnej wartości, zakupu produktów z wybranej kategorii lub przez określoną grupę klientów.
Promocja na wybrane produkty ograniczona czasowo.
W panelu administracyjnym sklepu RedCart ustawić możemy także czasowo ograniczoną promocję na wybrane przez siebie, konkretne produkty. Dostępne są opcje:
- Ustawienia czasowo ograniczonej promocji w przypadku wybranych produktów na dowolną kwotę
- Ustawienia czasowo ograniczonej promocji w przypadku wybranych produktów, na dowolną wartość procentową,
- Lub ustawienia konkretnej ceny promocyjnej na wybrane produkty.
Prosta konfiguracja w panelu sklepu.
Systemy rabatowe znajdują się w panelu administracyjnym sklepu RedCart w zakładce marketing – rabaty, gdzie określić należy warunki i reguły, zgodnie z którymi system będzie naliczał zniżki. Natomiast czasowe ustawienie promocji dostępne jest w panelu sklepu z poziomu listy produktów.
PAMIĘTAJ:
Sklep internetowy RedCart przydzieli klientom rabat w sposób automatyczny, w zależności od określonych kryteriów: wartości koszyka, ilości produktów – udzieli rabatu na produkty określonych rodzajów i producentów. Wystarczy raz dokonać prostej konfiguracji, aby system udzielał zniżek według dowolnie skonfigurowanych zasad.