Strona główna Blog Marketing i promocja

pełna integracja z Ceneo: korzystaj ze wszystkich możliwości promocji

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja

Warto skorzystać z narzędzi marketingowych, jakie Ceneo opracowało dla swoich sklepów, tym bardziej, że teraz wszystkie funkcje dostępne są dzięki pierwszej na rynku pełnej integracji z serwisem.

Pełna integracja RedCart z Ceneo to zdecydowanie więcej możliwości promocji dla e-sklepów w porównaniu z innymi platformami oraz lepsza prezentacja oferty produktowej w największej porównywarce cen w Polsce. Warto skorzystać z narzędzi marketingowych, jakie Ceneo opracowało dla swoich sklepów, tym bardziej, że teraz wszystkie te funkcje dostępne są dzięki zaawansowanej integracji z serwisem. 

Ceneo to niekwestionowany lider wśród porównywarek cen: według oficjalnych informacji podawanych przez serwis już co ósma transakcja w sklepach internetowych pochodzi z popularnej porównywarki. Warto przy okazji chociażby wspomnieć, że aplikacja na urządzenia mobilne Ceneo została pobrana do tej pory przez ok. milion użytkowników. Jednak konkurowanie ceną to nie jedyne narzędzie, jakie serwis oferuje sklepom: stawia zarówno na coraz lepszą promocję ofert produktowych, jak i sklepów poprzez programy mające na celu podnoszenie wiarygodności e-sprzedawcy w oczach klienta. Korzystanie z pełni możliwości zapewnia tylko zaawansowana integracja, którą RedCart przygotowało dla swoich klientów.

1. Bogatsza prezenatacja oferty produktowej i sprawniejsza integracja popzrzez rozszeczony plik XML

Właściciele sklepów na platformie RedCart mają możliwość prezentacji swoich produktów w serwisie Ceneo poprzez rozszerzony plik XML. Co to oznacza dla sklepu? Szybszą i sprawniejszą integrację oraz lepszą – bo bogatszą w informacje prezentację produktów. Prezentacja oferty produktowej wzbogacona o dodatkowe informacje sprawia, że oferta staje się atrakcyjniejsza w oczach klienta poświęcającego każdemu z produktów zaledwie ułamek sekundy, a dodatkowo nie musi on przechodzić na stronę sklepu w celu uzyskania interesujących go informacji. Sklepy zyskują więc:

- Więcej informacji w ofercie produktowej: dodatkowe opisy, logo, opcje kolorystyczne
- Możliwość korzystania z filtrów Ceneo
- Lepszą prezentację i poprawę konwersji: klient nie musi przechodzić na stronę sklepu, aby sprawdzić interesujące go informacje
- Sprawniejszą integrację

2. Opcja Kup na Ceneo oraz automatyzacja realizacji zamówień z koszyka Ceneo.

Opcja „Kup na Ceneo" dostarcza sklepom dodatkowe źródło zamówień dzięki możliwości bezpośredniej sprzedaży poprzez Ceneo. Co bardzo istotne, platforma Redcart jako jedyna na rynku platforma sklepowa dzieki zaawansowanej integracji umozliwiła swoim sklepom pełną automatyzację zamówień z koszyka Ceneo poprzez API. Sprzedaż za pośrednictwem koszyka Ceneo objęta jest specjalnym Programem Ochrony Kupujących opracowanym w celu podniesienia poczucia bezpieczeństwa klientów. Dodatkowo, uczestnictwo w tej usłudze zwiększa również szansę na obecność oferty sklepu w tzw. Strefie Polecanych Ofert, czyli trzech pierwszych pozycjach na liście produktów. Prowizja w takim systemie pobierana jest od każdego złożonego lub opłaconego zamówienia. Poprzez opcję Kup na Ceneo klienci oraz sklepy zyskują:

- Dodatkowe źródło konwersji: możliwość dokonania szybkiego zakupu bezpośrednio przez serwis Ceneo
- Zaufanie klientów: Kup na Ceneo objęte jest Programem Ochrony Kupujących
- Wygodę transakcji: prosty i przejrzysty mechanizm zakupowy oraz szeroki wybór form płatności
- Programy promocyjne dla produktów dostępnych w Kup na Ceneo

3. Ceneolokalnie.pl

Ceneolokalnie.pl to serwis, w którym prezentowane są oferty sklepów współpracujących z największą porównywarką cen w Polsce, a których asortyment można sprawdzić online i odebrać osobiście w punktach odbioru lub sklepach stacjonarnych, wskazanych na mapce. CeneoLokalnie.pl udostępnia także wszelkie dane niezbędne do kontaktu ze sprzedawcą.

4. Moduł Widget Opinii. Zaufane opinie

Dzięki Modułowi Widget Opinii w formie niewielkiej zakładki na stronie sklepu możliwe staje się udostępnienie opinii klientów oraz innych informacji dotyczących jakości obsługi w sklepie, a zbieranych przez Ceneo. Umożliwia także prezentację danych wyselekcjonowanych przez sam sklep – np. dotyczących czasu realizacji zamówienia, czy ilości klientów polecających sklep.

- Moduł Widget Opinie: udostępnienie w swoim sklepie opinii klientów zbieranych przez Ceneo

Dodatkowo, sklepy na platformie RedCart zintegrowane z Ceneo mają możliwość korzystania z Modułu Zaufane Opinie, mającego na celu publikację tylko prawdziwych komentarzy będących odzwierciedleniem autentycznych transakcji zrobionych w e-sklepie. Zaufane Opinie pochodzą z ankiet wypełnianych przez klientów, którzy złożyli zamówienie w sklepie. Są więc swego rodzaju odpowiedzią na nieuczciwe działania ze strony zarówno samych sklepów, jak i konkurencji. Dostęp do modułu Zaufane Opinie oznacza dla sklepów:

- Zwiększenie zaufania ze strony klientów: sklepy biorące udział w programie Zaufane Opinie oznaczone są zielonym logiem na głównej stronie Ceneo.
- Wzrost sprzedaży ze względu na zapewnienie klientom większego bezpieczeństwa zakupu.


Konfiguracja Ceneo w sklepie internetowym

Autor: RedCart Kategoria: Marketing i promocja
Blog RedCart

Może Cię jeszcze zainteresować

Zobacz najpopularniejsze artykuły z kategori Marketing i promocja